Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@09:40:51 GMT

پيش بيني شخصيت از روي ظاهر بدن

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۱۶۶۶

پيش بيني شخصيت از روي ظاهر بدن

خبرگزاري آريا -

پيش بيني شخصيت از روي ظاهر ‎
صادر کردن پروفايل روانشناسي بر اساس ويژگي‌هاي آناتوميک به طور کلي چيزي نيست که اين روزها چندان قابل اعتماد باشد، اما با اين حال اين الگوها هنوز هم علاقه مندان و طرفداران خودش را دارد و تئوري‌هاي قديمي نيز معمولا با افکار عمومي عجين شده‌اند، ضمن اينکه برخي از آنها شهودي هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اندومورف
اندومورف از نظر فيزيکي تقريبا چاق و گرد است، باسن پهن و شانه‌هاي گرد دارد که ترکيبي گلابي شکل به او مي‌دهد. چربي نسبتا زيادي در سراسر بدنش دارد، مثلا در بالاي بازو و ران‌ها. قوزک پا و مچ دست‌هايش نسبتا لاغر است که به برجسته‌تر نشان دادن قسمت‌هاي ديگر بدنش کمک مي‌کند.
اندومورف از نظر روانشناسي:
اجتماعي
عاشق تفريح
عاشق غذا
پرتحمل
آرام و متين
خوشخو
خونسرد
عاشق راحتي و آسايش
و نيازمند محبت و مهرباني
اکتومورف
اکتومورف نقطه‌ي مقابل اندومورف است و از نظر فيزيکي شانه و باسن کوچکي دارد، صورت کشيده و لاغر با پيشاني بلند، قفسه سينه و شکمي کوچک و لاغر دارد، پاها و بازوهايش لاغر است و چربي بسيار کمي در بدنش دارد. اکتومورف ممکن است به اندازه‌ي اندومورف غذا بخورد اما انگار هيچ وقت وزن اضافه نمي‌کند.
اندومورف از نظر روانشناسي:
خجالتي و کمرو
گوشه گير
درونگرا
خويشتن دار
اضطراب اجتماعي دارد
هنرمند
پراحساس
خوددار در برابر هيجانات
و متفکر
مزومورف
تيپ بدني مزومورف چيزي بين اندومورف و اکتومورف است. مزومورف از لحاظ فيزيکي ايده‌ آل‌تر هستند؛ سر بزرگ، شانه‌هاي پهن و کمري باريک دارند (اندام مثلث شکل)، بدن‌شان عضلاني است، ساعد و ران‌هاي قوي دارند و چربي کمي در بدن‌شان وجود دارد. مزومورف‌ها معمولا بهترين پتانسيل را براي تناسب اندام دارند.
مزومورف از نظر روانشناسي:
ماجراجو
شجاع و نترس
بي‌تفاوت نسبت به فکر و خواسته‌ي ديگران
حاضر جواب و بي‌ملاحظه
مشتاق نسبت به فعاليت بدني
اهل رقابت
تمايل به قدرت و سلطه داشتن
و عاشق خطر کردن
خب حالا که چي؟!
صادر کردن پروفايل روانشناسي بر اساس ويژگي‌هاي آناتوميک به طور کلي چيزي نيست که اين روزها چندان قابل اعتماد باشد، اما با اين حال اين الگوها هنوز هم علاقه مندان و طرفداران خودش را دارد و تئوري‌هاي قديمي نيز معمولا با افکار عمومي عجين شده‌اند، ضمن اينکه برخي از آنها شهودي هستند.
بهترين کاري که مي‌توان کرد اين است که از اين الگوها به عنوان تست استفاده شود. وقتي کسي را ملاقات مي‌کنيد که به نظر مي‌رسد از لحاظ فيزيکي، طبق ويژگي‌هاي گفته شده اندامي متناسب و مطلوب دارد، خوب است کنجکاو شويد و ببينيد آيا پروفايل روانشناسي او با چيزهايي که در بالا گفته شد تا چه حد جور است. اما اگر اينطور نبود، به دنبال راههاي ديگري براي شناختن اين آدم باشيد!
منبع: برترينها


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

 علی سالاروند با اشاره به اضافه شدن سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان گفت: امسال یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاروند با اشاره با اینکه پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده که هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در شاداب کوه نیز به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم تا شبکه پاسگاهی استان تکمیل شود.

وی بیان کرد: لرستان هم اکنون ۱۵ پاسگاه ثابت محیط‌بانی دارد که با افتتاح سه پاسگاه خرم آباد، سلسله و الیگودرز و همچنین ساخت پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد و دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار