Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد شایعات در خصوص روابط غیراخلاقی خود با رئیس جمهور آمریکا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، «نیکی هیلی» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد روز پنج شنبه با صراحت داشتن هرگونه رابطه غیراخلاقی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرماندار پیشین ایالت کارولینای جنوبی در مصاحبه با نشریه پولیتیکو، شایعه رابطه غیراخلاقی خود با دونالد ترامپ را که هفته گذشته از سوی «مایکل وولف» نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم» مطرح شده است، «بسیار اهانت آمیز» و «منزجرکننده» خواند.

نیکی هیلی در این مصاحبه با عصبانیت گفت: «شایعه رابطه نامشروع و رمانتیک من با رئیس جمهور ترامپ به هیچ وجه صحت ندارد».

شایان ذکر است که انگشت اتهامِ رابطه غیراخلاقی با دونالد ترامپ در حالی به سوی نیکی هیلی نشانه رفت که مایکل وولف از حذف اشاره ای زیرکانه به یک رابطه نامشروع رئیس جمهور آمریکا در کتاب خود سخن گفت. وی هفته گذشته گفت که بطور اتفاقی با موضوعی بسیار جنجالی برخورد کرد که تنها به صورت خیلی جزئی در کتاب خود به آن اشاره کرده است؛ زیرا مدارک و شواهد کافی برای توضیح و تشریح آن در اختیار نداشت.

هیلی در دفاع از خود گفت که اظهارات وولف در این کتاب، نشاندهنده فضایی سرشار از تبعیض جنسی است که زنان موفق همواره با آن روبرو هستند.

مایکل وولف در پاسخ به اظهارات هیلی گفت که «شواهد و مدارک من در کتاب ارائه شده است. کتاب را بخوانید. اگر به نظر شما حقیقت دارد، پس حقیقی است».

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کشتی نیکی غزه ترکیه- قطر» حامل کمک‌ های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه از بندر مرسین بدرقه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، کشتی مذکور هم اکنون حامل کمک‌ های بشردوستانه به نوار غزه وارد بندر العریش شد.

«کشتی نیکی غزه ترکیه-قطر» که با هماهنگی مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» تهیه شده و از بندر مرسین ترکیه راه افتاده بود به بندر العریش مصر رسید.

این کشتی توسط تیم‌ های هلال احمر ترکیه و آفاد مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 6100856

دیگر خبرها

  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ رفتار‌های غیراخلاقی سربازان آمریکایی
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا