Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: برخی رسانه ها و خبرنگاران مدعی شده اند که یک هواپیما به خاطر جای نماندن یکی از نمایندگان عضو فراکسین امید با تاخیر پرواز کرده است!

به گزارش جهان نيوز، روزنامه فرهیختگان در اینباره نوشت: گفته می‌شود روز پنجشنبه پرواز هواپیمایی آسمان از کرمانشاه به مقصد تهران یک مسافر ویژه داشت. مسافری که از قضا نیم ساعتی دیر به پرواز رسید و حضورش لابد آنقدری مهم بود که به خاطرش یک هواپیما و تعداد زیادی مسافر را معطل نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌طور که در خبرها آمده دیر رسیدن بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید، باعث شد این پرواز با نیم ساعت تأخیر انجام شود. تأخیری که البته اعتراض مسافران را هم به دنبال داشت. هر چه باشد به نظر می‌رسد این رفتار خلاف قانون برای مسافران عادی هرگز قابل تصور نیست. ضمن آنکه نباید فراموش کرد نعمتی در نهادی مشغول به کار است که یکی از کارکردها و وظایفش «قانونگذاری» است! نهادی که قرار است بر ضابطه‌مندی امور کشور هم نظارت کند!
در همین حال، خبرنگار روزنامه اصلاح طلب شرق نیز در توییتی نوشت بهروز نعمتی، نماینده مجلس پرواز هواپیمایی شرکت آسمان را با استفاده از رانت نیم ساعت نگه داشته است و موجب معطلی و ناراحتی مسافران شده است❗

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد