Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از بابل؛ محمد قاسمی نژاد در خصوص برتری خونه به خونه مقابل صبای قم گفت:  هدف ما این بود خیلی زود به گل دست پیدا کنیم تا با آرامش بیشتری بازی کنیم و خوشبختانه در همان دقایق ابتدایی بازی به هدف خود دست پیدا کردیم.

هافبک بابلی خونه به خونه افزود: می‌دانستیم حریف آسانی در پیش نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صبای قم چیزی برای از دست دادن نداشت و خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند. به همین دلیل بازیکنان جوان این تیم با تمام انگیزه و قوا مقابل ما قرار گرفتند و در نیمه دوم نیز از وزش شدید و غیر منتظره باد نهایت استفاده را بردند و موفق شدند یک گل وارد دروازه ما کنند ولی به خوبی توانستیم بازی را اداره کنیم تا با کسب سه امتیاز این دیدار به بابل برگردیم.

وی در خصوص گلش به تیم صبا نیز گفت: این گل روی یک کار گروهی به دست آمد که در آخرین تمرین پیش از این دیدار روی این تاکتیک کار کرده بودیم. خدا را شکر می کنم که توانستم حاصل زحمات بازیکنان را به بار بنشانم.

قاسمی نژاد با بیان اینکه خوشحالم اولین بازی تیم با سرمربی جدید با پیروزی به پایان رسید، گفت: اولین بار است که با اسکوچیچ کار می کنم ولی ایشان نشان دادند مربی بزرگ و با دانشی هستند و بازیکنان نیز حس خوبی نسبت به وی دارند. هدف ما این است که به اسکوچیچ و مجموعه خونه به خونه کمک کنیم تا در پایان فصل شاهد صعود تیم شهرم به لیگ برتر باشیم. امیدوارم بردهای مان با اسکوچیچ نیز ادامه پیدا کند.

وی در خصوص دربی مازندران اظهار داشت: این بازی حساسیت‌ های خاص خودش را دارد ولی برای ما فقط سه امتیاز این دیدار مهم است. هر تیمی این 3 امتیاز را کسب کنند شرایط خوبی در جدول رده‌بندی خواهد داشت و ما نمی خواهیم این فرصت خوب را از دست دهیم.

هافبک سابق نساجی مازندران افزود: ما در این هفته به گونه ای تمرین کردیم که برنده دیدار با نساجی مازندران باشیم و خودمان را به بالای جدول بکشانیم. به رغم اینکه در روز مسابقه هم هوای نامساعدی پیش بینی شده و کیفیت زمین خوب نیست ولی سعی ما این است که یک بازی خوب و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم هواداران خونه به خونه مثل همیشه ما را همراهی کنند و فقط به تشویق تیم خود بپردازند. آنها باید تلاش کنند سه امتیاز دربی را بدون هیچ تاوان و خسارتی کسب کنیم و این بازی در نهایت آرامش برگزار شود تا به هدف خود دست یابیم. امیدوارم هواداران دو تیم فرهنگ خوب مازندران را به کشور نشان دهند.

محمد قاسمی نژاد در پایان گفت: فاصله امتیازی تیم ها در جدول کم است و اگر در بازی ها مثل همیشه تمرکزمان را حفظ کنیم و با قدرت وارد زمین شویم ان شاءالله با حمایت مسئولان باشگاه و هواداران خونگرم مان می توانیم مازندران را پس از سال ها صاحب یک تیم در لیگ برتر کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی اصفهان اعلام شد

داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد

طرفداری | تیم داوری دیدار معوقه هفته هفدهم بین سپاهان و ذوب آهن اصفهان مشخص شد.

 

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را انتخاب کرد که به شرح زیر است:

داور: پیام حیدری کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی ناظر: احمد صالحی

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول