Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@22:00:02 GMT

درمان جوش‌ صورت با طب سوزنی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۲۰۱۳

یک متخصص طب سوزنی گفت: معمولا جوش‌های صورت به‌صورت چرکی، غیرچرکی و التهابی بروز می‌کنند که نیاز است با بررسی‌های هورمونی و انجام برخی آزمایش‌ها، علت دقیق بروز این عارضه‌ بررسی شود. ناطقان: محمد اسعدی متخصص طب سوزنی در خصوص درمان جوش‌های صورت با استفاده از طب سوزنی اظهار داشت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت می‌توان از طب سوزنی در درمان بیماری‌های پوستی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: یکی از کاربردهای طب سوزنی درمان بیماری آکنه یا جوش جوانی است. بسیاری از افراد که در صورت خود جوش صورت داشته‌اند با طب سوزنی درمان شده‌اند.

اسعدی خاطرنشان کرد: جوش صورت معمولا با شدت‌های مختلف بروز می‌کند که طول درمان این بیماری با توجه به شدت آن متفاوت است. همچنین باید توجه داشت در زمان درمان جوش‌های صورت بیماران باید نکات و اصول تغذیه صحیح را رعایت کنند.

این متخصص طب سوزنی گفت: معمولا جوش‌های صورت به‌صورت چرکی، غیرچرکی و التهابی بروز می‌کنند و یا اینکه در خانم‌ها با افزایش استرس و ناپرهیزی این وضعیت تشدید می شود که در این زمان نیاز است با بررسی‌های هورمونی و انجام برخی آزمایش‌ها علت دقیق بروز این عارضه‌ها بررسی شود.

معمولا برای درمان جوش‌های صورت دوره درمانی حدود 20 جلسه لازم بوده که اگر در اوایل بروز جوش بر روی صورت و قبل از فراگیر شدن آنها در سطح صورت درمان انجام شود، نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.








منبع: سلامت نیوز برچسب ها: جوش صورت ، طب سوزنی ، درمان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟