Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادداشتی برای مرور اتفاقات مربوط به مهدی طارمی را در ادامه می خوانید .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برنامه این هفته نود باز هم جنجالی شد. ارتباط با مهدی طارمی پس از مدت ها تلاش عادل فردوسی پور با یک ارتباط بد اینترنتی بالاخره برقرار شد و دست خیلی ها رو شد.

مهدی طارمی که فقط می خواست خودش را تبرئه کند و از هر اتهامی مبرا کند مدام شریک جرم می تراشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی اسامی کسانی را آورد که تعدادی از آنها با این که نقشی در این نمایش نداشتند اما در تله گیر افتادند. طاهری مدیر عامل پیشین پرسپولیس به حق ترین قربانی طارمی بود که در زمینه عقد قرارداد جعلی هم اعتبار باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس را خدشه دار کرد و هم علی رغم سوتی هایی که داده بود و عده ای فکر می کردند او مدیری نسبتاً موفق بوده همه چیزش را زیر سؤال برد. فردوسی پور هم الحق با تیزهوشی همه مسائل را از زیر زبان طارمی کشید.

ناگفته نماند که اگر این تقلب و دروغگویی به مقر فیفا بکشد پرسپولیس با ندانم کاری یک مدیر، محروم خواهد شد و این در حالی است که پرسپولیس سخت در تلاش است که محرومیتش از نقل و انتقالات تابستانی را حل و فصل کند. طارمی بارها اسم هدایتی را آورد و واقعاً جای تأسف است در حالی که باشگاه مدیر و مسئول دارد چرا هدایتی باید پول طارمی را بدهد و انگار نه انگار که این باشگاه چندین میلیون هوادار دارد. آیا تا بحال دیده اید که حتی باشگاههای درجه دو و سه اروپا و حتی آسیا بازیکنانش با یک هوادار قرارداد ببندند و پول زیر میزی پیشکش کنند آن وقت مدام دم از حرفه ای بودن لیگ ایران می زنند. در این گفتگو اسم صمد ابراهیمی به کرات شنیده شد.

ابراهیمی وکیلی است که طارمی را به علی دایی معرفی کرد و پل رسیدن او به شهرت و ثروت بود. اما آقای گل فصل گذشته ایران حتی به وکیلش هم رحم نکرد و هر جا کم آورد او را گوشه رینگ فرستاد و البته که آقای وکیل هم کم مقصر نبود اما در نهایت طارمی می توانست این قضیه را به شکل بهتری حل و فصل کند. مهدی طارمی در بخشی از صحبت هایش گفته بود که از طرف یک منبع غیر ورزشی به من گفته اند که اگر در نیم فصل دوم در پرسپولیس بمانم برایم خوب نیست و باید بروم. به نظر می رسد که طارمی در هیچ یک از تصمیماتش اراده ای از خودش نشان نداده و بر اساس حرف و حدیثات تصمیم گرفته و برای بازیکن با استعدادی مثل او که می توانست در بهترین لیگ های اروپایی بازی کند لیگ قطر آمال آرزوهای اوست. چه خوب که عادل با برنامه نود از رازهای مگوی فوتبال ایران پرده برمی دارد و توخالی بودن فوتبال ایران را به همه نشان داده و اثبات می کند.

 

خبر آنلاین

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این با تایید مدیران اینتر ‏مشخص شده بود که قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی نهایی شده ‏است اما از جزئیات این قرارداد خبری منتشر نشده بود. ‏

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، ‏دقایقی پیش در خبری فوری برای اولین بار جزئیات توافق طارمی با ‏اینتر را فاش کرد. ‏

بر اساس گزارش او طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن 2026 اعتبار دارد. در قرارداد او گزینه تمدید یک ساله هم در ‏اختیار اینتر است و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‌‏2027 تمدید کند. ‏

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

پیش از این آسیلیو، مدیر اینتر، در شب قهرمانی تیمش از قطعی ‏شدن قرارداد اینتر با طارمی خبر داده بود. پیش از این هم رسانه‌های ‏ایتالیایی و فابریتزیو رومانو از قطعی بودن انتقال طارمی به اینتر خبر ‏داده بودند و حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی دو فصل ‏آینده یا شاید سه فصل آینده را با پیراهن نراتزوری در سری آ توپ ‏خواهد زد. ‏

دیگر خبرها

  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است