Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر جوان تحت تاثیر مواد مخدر شیشه طعمه هایش را که همگی دانش آموزهای پسر بودند به خلوتگاهش در پارک جنگلی لویزان و یک کانال سرپوشیده آب می برد و نقشه شیطانی اش را به جرا می رساند.

حجم ویدیو: 36.78M | مدت زمان ویدیو: 00:05:04

به گزارش گروه جنایی رکنا، اواخر سال گذشته بود که پسر نوجوانی همراه پدرش پای در پلیس Police کلانتری تهران گذاشت و پرده از گرفتار شدن در دام سیاه مرد شیطان Evil صفتی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر 13 ساله در حالیکه از یادآوری تلخ ترین صحنه زندگی اش خجالت زده بود ادعا کرد که از سوی جوان موتور سواری هدف نیت شوم قرار گرفته است.

قسمت دوم گفتگو با متهم شیطان صفت

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شده و در گام نخست تحقیقات پی بردند که جوان موتور سوار پسرنوجوان را به بهانه جابجا کردن گلدان سوار موتور سیکلتش کرده و سپس او را به کانال آبی در محدوده منطقه دلاوران برده و هدف تجاوز Rape شیطانی قرار داده است.

تجسس های پلسی ادامه داشت تا اینکه اوایل امسال پسر بچه 10 ساله ای با حضور در اداره پلیس از سناریوی دیگری پرده برداشت و مشخص شد این طعمه نیز همچون پرونده قبلی هدف نیت شوم جوان شیطان صفت گرفتار شده است.

ماموران در این پرونده پی بردند که پسر جوان در بعضی از نقشه هایش طعمه های خود را سوار بر خودروی پراید سفید رنگ شیشه دودی کرده و برای اجرای نقشه اش آنها را به جنگل های لویزان برده است.

با افزایش این پرونده سیاه بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اقدام شوم وارد عمل شوند.

کارآگاهان اقدام فنی خود را آغاز کردند و این در حالی بود که پرونده های مشابه دیگری در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد و ماموران در برابر یک پرونده سریالی قرار گرفتند.

کاوش های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی کانال آب موفق توانستند تصویر جوان موتور سوار را به دست آورند.

کارآگاهان با در دست داشتن این سرنخ ها به سراغ پرونده های مشابه در سالهای قبل رفتند و همین کافی بود تا ایمان که 10 سال قبل به خاطر تجاوز به یک پسربچه دستگیر شده بود شناسایی شود.

ردیابی های پلسی ادامه داشت تا اینکه در آخرین روز دی ماه امسال ماموران با شناسایی مخفیگاه ایمان در منطقه دلاوران در عملیاتی غافلگیرانه او را که در حال استراحت بود در خانه اش دستگیر کردند و در همان تحقیقات ابتدایی به تجاوز دانش آموزهای پسر در کانال آب اعتراف کرد.

گفتگو با جوان شیطان صفت

ایمان 27 ساله که پسرهای نوجوان را به بهانه جابجا کردن یک گلدان به خلوتگاهش می کشاند و هدف تجاوز قرار می داد، می گوید که همه مشکلات از روزی شروع شد که به شیشه اعتیاد پیدا کرد و خودش نیز در دوران نوجوانی هدف تجاوز قرار گرفته است.

سابقه داری؟

10 ساله قبل که 17 ساله بودم به خاطر تجاوز به یک پسر نوجوان دستگیر شدم که به خاطر اعتیاد به شیشه به کمپ ترک اعتیاد رفتم و شلاق Whip خوردم.

از چند سالگی مواد مخدر Drugs شیشه مصرف می کنی؟

16 ساله بودم که ترک تحصیل کردم و به خاطر دوستانی که پیدا کرده بودم به صورت تفریحی شروع به کشیدن شیشه کردم و هیچ وقت فکر نمی کردم به آن اعتیاد پیدا کنم و پس از مصرف مواد کنترلم را از دست می دادم و این کار غیر ارادی را با پسر نوجوان انجام دادم.

پس از دستگیری مواد را ترک کردی؟

از آن زمان به بعد مواد را ترک کردم و کنترلم دست خودم بود و می توانستم دیگر به کسی آسیب نرسانم تا اینکه سال گذشته دوباره در یک میهمانی شبانه به پیشنهاد دوستانم مواد مصرف کردم.

این همه سختی برای ترک مواد تحمل کردی چرا دوباره شروع به مصرف مواد کردی؟

خانه دوستم بودم که پیشنهاد داد تا دوباره به صورت تفریحی مصرف کنم و فکر می کردم می توانم مصرف مواد را کنترل کنم اما مصرف مواد را شروع کردم و دوباره به 10 سال قبل خودم بازگشتم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

تجاوز به 6 پسر بچه مدرسه ای.

چه مدت است که این اقدام شوم را انجام می دهی؟

از بهمن ماه سال گذشته بود که پس از هر بار مصرف مواد برای اجرای نقشه ام به خیابان می زدم و به سراغ پسر بچه ها می رفتم.

چطور آنها را به خلوتگاهت می کشاندی؟

سوار بر موتور به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم و به همه آنها گفتم که قصد دارم یک گلدان را به خانه ببرم و نیاز به کمک دارم به همین خاطر آنها را سوار بر موتور کرده و به کانال آبی که در منطقه اردیبهشت می بردم.

از هر کسی کمک می خواستی با تو همکاری می کرد؟

نه، خیلی از آنها سوار بر موتور نمی شدند حتی بعضی ها هم که سوار می شدند وقتی به محل اجرای نقشه ام می رسیدند به حرفهایم شک کرده و پا به فرار Escape می گذاشتند.

پس کشاندن طعمه هایت آنها را به زور و تهدید هدف نیت شوم قرار می دادی؟

نه، وقتی وارد کانال آب می شدیم ادعا می کردم که ماجرای گلدان دروغ بوده و شنیدم که برادرم با شما درگیر شده که آنها می گفتند نه، من در ادامه ادعا می کردم که برادرم به کمر و پاهای پسر نوجوانی که درگیر شده بود ضربه زده و از او می خواستم برای اینکه در این دعوا حضور نداشته لباس هایش را در بیاورد که آنها هم برای راست بودن حرفهایشان، لباس شان را در می آوردند.

تجاوز را به زور انجام می دادی؟

بله، از آنجا به بعد دیگر با تهدید و زوم نقشه ام را به اجرا می رساندم.

فکر نمی کردی دستگیر شوی؟

پس از اقدام سیاه، ابتدا خودم را توجیح می کردم که به کسی آسیبی نرساندم و اتفاقی نیفتاده اما وقتی به حالت عادی برمی گشتم تازه می فهمیدم چه کار غیر جبرانی انجام دادم و می دانستم که دستگیر می شوم چون به آن محل که می رفتم پلاک موتورم را برداشته بودند.

چرا پس از اینکه متوجه کار خودت شدی دوباره دست به اقدام شیطانی می زدی؟

برای اینکه روی کارهای سرپوش بگذارم دوباره مواد می کشیدم باز از حالت عادی خارج می شدم و دوباره به سراغ طعمه دیگری می رفتم.

می دانستی دستگیر شوی چه حکمی در انتظارت است؟

زمانی که مواد مصرف می کردم می گفتم که کار بدی نکردم و حکم سنگینی ندارد و اگر به سراغ زنان می رفتم حکم سنگین تری دارد اما وقتی به حال خودم باز می گشتم می فهمیدم بزرگترین جرم Crime را انجام داد و حالا که دستگیر شدم فهمیدم من به جز اینکه به بچه آسیب می رسانم به روح او که مثل خودم انسان است آسیب رساندم ، خودم نیز هدف تجاوز قرار گرفتم و شاید آن ماجراها امروز در رفتار من نقش داشته است.

خودت مورد تجاوز قرار گرفتی؟

بله، در دوران نوجوانی نیز 7 بار به من تجاوز شد اما من خانواده ای نداشتم که به آنها حرفی بزنم و شاید این اتفاقات به خاطر این بوده که همیشه ذهنم درگیر آن ماجراها بوده و رنجش داشتم و می خواستم انتقام بگیرم.

خانواده ای نداری؟

پدرم راننده خودروی سنگین بود و معمولا 6 ماه تا یکسال پدرم را نمی دیدم و مادرم در خانه مردم کارگری می کرد و برادرم نیز دنبال کار خودش بود.

اگر دستگیر نمی شدی به خاطر اعتیادت این تجاوزها را ادامه می دادی؟

احتمالا همین بود چون من برای سرکوب کردن و سرپوش گذاشتن روی گذشته ام و اتفاقاتی که برایم افتاده مواد مصرف می کردم که بعد از هربار مصرف به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم.

تصمیم نگرفتی خودت را تسلیم پلیس کنی؟

قصد داشتم پیش پلیس بروم و به گناهانی که کردم اعتراف کنم اما می ترسیدم.

چه حرفی برای هم سن و سالهایت داری؟

به سراغ مواد مخدر نروند چون من بواسطه این مواد کارهای کثیفی کردم و به حرفها و نصحیت های بزرگترها گوش کنند چون من گوش نکردم و زندگی ام به اینجا کشید.

به خانواده ها چه توصیه ای داری؟

بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه و بازگشت از مدرسه تنها نگذارند و به آنها تاکید کنند که هیچ فرد غریبه ای اعتماد و کمک نکنند.

بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران با تقاقضای انتشار بدون پوشش متهم خواست تا کسانیکه فرزندانشان در دام این جوان شیطان صفت گرفتار شده اند به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه دوقلوهای به دختر جوان تهرانی / شهروز و کامران به شلاق و تبعید محکوم شدند + عکس

این جوان شیطان صفت را می شناسید؟/او دانش آموز پسر را به جنگل لویزان برد و ..!+عکس بدون پوشش

بزرگ­ترین و مرگ­بارترین زلزله‌­های 110 سال اخیر ایران

عجیب ترین مهریه برای خانم مجری!+ فیلم

زهره زن مطلقه بود با من ازدواج کرد/او رفتارهای کثیفی داشت تا اینکه..!

کیوان 19 ساله عاشق زن شوهردار شد! / فرزانه 35 ساله در کوچه خلوت غافلگیر شد و ..! + عکس

اقدام شیطانی پسردایی عروس / تازه داماد در پارک یافت آباد سر قرار رفت و ..!

175 سال زندان برای پزشک شیطان صفت / او به دختر 6 ساله هم رحم نکرده بود! +عکس

برادر ناتنی ام دور از چشم مادرش به من محبت می کرد تا اینکه خانم معلم راز سیاه مرا فهمید و ..!

تصمیم جنون آمیز عروس / صبح وقتی بیتا را دیدم وحشت کردم و ..!

4 ماه حبس برای مرد متاهلی که کانال بی بند و باری را اداره می کرد

شوهرم فهمید بچه از او نیست و ..! + عکس

فداکاری خانم دکتر عباسی برای نجات جان یک بیمار

اقدام عجیب داماد بی غیرت با نوعروس جوانش / از برادان زنم کتک خوردم و ..!

راز کشته شدن سلطان سیمان ایران در دره وحشت جاده هراز + عکس

آخرین گفتگو با سهیلا جورکش/ بینایی چشم چپم را با روش جراحی نوین به دست آوردم + عکس

دانشجوی دکترا، عضو باند سرقت های میلیاردی / دوستان که درس نمی خواندن شرایط بهتری از من داشتند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید آجیل و شیرینی عید این نکات را رعایت کنید

 در تعطیلات نوروز به دلیل طولانی بودن مدت آن معمولا برنامه غذایی روزانه تغییر می‌کند و این تغییرات ممکن است سلامت افراد را به خطر بیندازد.

یکی از مشکلات اساسی که بیشتر مردم در ایام نوروز با آن مواجهند، اضافه وزن ناشی از مصرف زیاد شیرینی، شکلات، آجیل و ... است.

اضافه وزن و چاقی خود زمینه ساز دیابت نوع ۲، فشار خون بالا، جربی خون بالا و بالاخره بیماری‌های قلبی عروقی است؛ بنابراین با رعایت نکاتی در تغذیه خود در این ایام می‌توانید از بروز اضافه وزن و چاقی پیشگیری کنید.

- خرید آجیل، شیرینی، میوه

- نحوه تغذیه در دید و بازدید

- توصیه‌های عمومی در سفر

خرید آجیل

مغز‌ها از جهت ارزش غذایی در هرم غذایی، در گروه حبوبات قرار گرفته است که مواد مغذی مهم موجود در این گروه پروتئین، آهن، روی و بعضی از انواع ویتامین‌های گروه B و کلسیم، مس و فسفر می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید انواع مغز‌ها

نباید آفت زدگی (آفت زنده) و یا بقایای آفت مرده داشته باشد با توجه به درصد بالای روغن در این موارد، نباید طعم تند پیدا کرده باشد در غیر اینصورت نشانه فساد روغن است.

نباید در معرض رطوبت قرار گیرند. رطوبت می‌تواند به ایجاد سم افلاتوکسین کمک کند.

نباید دارای رنگ غیرطبیعی باشد؛ برخی افراد سودجو به هنگام بودادن برخی از مغز‌ها از رنگ‌های غیرمجاز صنعتی و یاشیمیایی استفاده می‌کنند که مصرف این رنگ‌ها سرطان زا است.

نباید این اقلام در خارج از فروشگاه در معرض گردوغبار قرار بگیرند و باید تمامی این مغز‌ها دارای پوشش باشند و از تماس دست خریدار با آنها باید خوداری کرد.

انواع آجیل باید در شرایط خشک و خنک قرار داشته باشند. گاهی دیده می‌شود مغز‌ها در ویترین مغازه‌ها در معرض تابش نورمستقیم خورشید می‌باشند که این امر می‌تواند باعث فساد مغز‌ها گردد.

وجود نمک زیاد در برخی از انواع آجیل می‌تواند باعث افزایش فشار خون شما شود پس بهتر است از آجیل کم نمک یا بدون نمک استفاده کنید.

مصرف نمک زیاد باعث تضعیف سیستم ایمنی و افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌ها می‌شود.

خرید شیرینی

سعی کنید از شیرینی‌های کوچک، کم شیرین و بدون رنگ‌های مصنوعی و شیمیایی خریداری نمایسد.

بعضی از فروشندگان ادعا می‌کنند که این رنگ‌ها خوراکی است اگرچه ممکن است این رنگ‌ها خوراکی باشند ولی مصرف آنها در قنادی‌ها غیرمجاز است.

رنگ‌های خوراکی فقط در کارخانجات تولید مواد غذایی و با نظارت مسئولین فنی ومطابق با پروانه ساخت هر محصول غذائی باید استفاده شوند تا برای انسان مضر نباشد.

از مراکزی شیرینی تهیه نمایید که مطمئن باشید مواد اولیه سالم و بهداشتی استفاده می‌کنند.

آرد گندم، آرد برنج، روغن، زعفران، هل و گلاب جزو مواد اولیه شیرینی‌های عید است که اگر هر کدام از اینها غیربهداشتی و ناسالم باشد به سلامت ما لطمه می‌زند.

خرید انواع شکلات، تافی، آبنبات، سوهان و سایر شیرینی‌های پرچرب و شیرین را محدود کنید. 

مواد غذایی شیرین و پر چرب زمینه ساز اضافه وزن و چاقی و به تبع آن افزایش احتمال ابتلا به دیابت، پر فشاری خون، چربی خون بالا و کبد چرب می‌شوند.

در این دوران باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشیم به مواد غذایی و تنقلاتی که خریداری و مصرف می‌کنیم توجه بیشتری داشته باشیم.

در واقع به جای مصرف تنقلات و مواد غذایی با نمک و چربی و قند بالا از مواد غذایی با نمک و قند و چربی کمتر استفاده کنیم.

خرید میوه

اندازه میوه نقشی در میزان مواد مغذی آن ندارد بلکه حمل و نقل و نگهداری و شیوه مصرف میوه می‌تواند باعث کاهش انواع ویتامین‌ها خصوصا" ویتامین C شود.

برای مثال از پوست کندن و خردکردن میوه برای مدت زمان طولانی خودداری کنید چرا که این امر علاوه بر کاهش برخی ویتامین بخصوص ویتامین C باعث جذب آلودگی‌های محیطی خواهد شد.

میوه‌های خشک هم اگر در شرایط بهداشتی تهیه شده باشد منابع خوب ویتامین، انرژی و فیبر هستند ولی توجه داشته باشید که میوه‌های خشک ویتامین کم‌تر و انرژی بیشتری نسبت به میوه‌های تازه دارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین دلایل فشار خون پایین چیست؟
  • برای خرید آجیل و شیرینی عید این نکات را رعایت کنید
  • اگر روزه می‌گیرید حتما این توصیه‌های سلامتی را بخوانید
  • این ده خوراکی بهاره را حتما مصرف کنید
  • چند توصیه سلامتی برای ماه مبارک رمضان
  • مواد غذایی سالمی که میتوانند مضر باشند
  • خوردن این غذا‌ها در افطار و سحر ممنوع
  • قبل از سفر هوایی از مصرف این مواد غذایی اجتناب کنید
  • تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن در روزه‌داری
  • توصیه‌های تغذیه‌ای در ایام روزه داری