Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@08:32:41 GMT

آشپزی سعودی‌ها در اجلاس داووس +تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۲۱۱۵

آشپزی سعودی‌ها در اجلاس داووس +تصاویر

شرکت‌کنندگان حاضر در اجلاس داووس در ضیافت ناهار نماینده عربستان با غذا‌های سنتی این کشور پذیرایی شدند. باشگاه خبرنگاران جوان: شرکت‌کنندگان حاضر در اجلاس داووس در ضیافت ناهار نماینده عربستان با غذا‌های سنتی این کشور پذیرایی شدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه العربیه؛ سه آشپز جوان سعودی با حضور در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، این فرصت را یافتند تا انواع غذا‌های سنتی عربستان را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایندگان و شرکت کنندگان حاضر در اجلاس سالیانه اقتصادی در ضیافت ناهار نماینده عربستان که با هدف معرفی فرهنگ بومی این کشور برگزار شده بود، شرکت کردند.

در این ضیافت ناهار با موضوع «سفر به عربستان سعودی» برگزار شده بود مهمانان از طریق غذا، موسیقی و هنر‌های تجسمی با فرهنگ بومی ۵ منطقه قدیمی عربستان آشنا شدند.


لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Fye

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد هیئت بلندپایه سعودی برای پیگیری وعده سرمایه‌گذاری میلیاردی «بن‌سلمان» به اسلام‌آباد آماده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد «فیصل بن فرحان» در رأس یک هیئت بلندپایه، برای سفری دو روزه و پیگیری وعده «محمد بن‌سلمان» ولیعهد این کشور، به پاکستان وارد اسلام‌آباد شده است.

بر اساس این اطلاعیه، فرحان در این سفر با سران سیاسی و نظامی پاکستان دیدار می‌کند.

اطلاعیه افزود وزیر خارجه عربستان سعودی در این سفر با «آصف‌علی زرداری» رئیس‌جمهور، «محمدشهباز شریف» نخست‌وزیر، ژنرال «عاصم منیر»، فرمانده ارتش و «محمد اسحق دار» وزیر خارجه پاکستان دیدار خواهد کرد.

چشم انداز مناسبات عربستان سعودی و پاکستاناعطای بالاترین نشان پاکستان به وزیر دفاع عربستان سعودیپاکستان و عربستان: از خاک افغانستان برای تروریسم استفاده نشود/ طالبان به حقوق اسلامی افغان‌ها احترام بگزارد

در این سفر «عبدالرحمان عبدالمحسن الفضلی» وزیر آب و کشاورزی عربستان، «بندر ابراهیم الخرایف» وزیر صنعت و منابع معدنی، «بدر البدر» معاون وزارت سرمایه‌گذاری، «محمد مزید التویجری» رئیس کمیته ویژه عربستان سعودی هم فیصل بن فرحان را همراهی می‌کنند.

اطلاعیه همچنین تأکید کرد هدف سفر این هیئت سعودی به پاکستان پیگیری وعده محمد بن‌سلمان، ولیعهد این کشور، به پاکستان است.

بن‌سلمان در بیستم فروردین در دیدار با شهباز شریف در مکه وعده داده بود که روند اجرای بخش اول سرمایه‌گذاری پنج میلیارد دلاری عربستان سعودی در پاکستان را سرعت می‌بخشد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای سعودی
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • پروژه «خط» عربستان سعودی در حال سقوط
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان
  • ۲۱۰ هزار نفر در طرح ضیافت بهاری در زنجان شرکت کردند