Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛ ”حجت الاسلام والمسلمین سید علی طباطبایی” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ندوشن با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: جایگاه حضرت زهرا بسیار رفیع است و شخصیت بزرگی است که تمام فضایل نیک در او جمع شده و مادر امامان معصوم می‌باشد.

وی همچنین باگرامیداشت فرارسیدن ایام ا…پیروزی انقلاب اسلامی برصیانت از آرمان‌های انقلاب وتوجه بیشتر مسئولین به مطالبات اقتصادی، فرهنگی واجتماعی مردم تاکیدکرد وگفت: اگر مسئولین از این فرصت مطالبات، حسن استفاده رانکنند، دشمنان برای دلسردی وناامیدکردن مردم سوء استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طباطبایی با بیان اینکه رهبرکبیر انقلاب با پشتوانه‌ی ایمان و وحدت کلمه توانست دردنیای ظلمانی مادی، انفجار نور ایجاد کند و معادلات استکبار را برهم زند گفت: اکنون نیز تقوای سیاسی اقتضا می‌کند بابررسی و تجزیه مسائل روزکشور، جلوی هرگونه فتنه ونقشه‌ی دشمن را بگیریم.

خطیب نماز جمعه ندوشن در بخش دیگری از خطبه‌ها گریزی به فضای مجازی زد و گفت: فضای مجازی نیاز جامعه است، اما این فضا مانند آب جاری است که بعضی از دشمنان و نا خلفان آن را آلوده کرده و به خورد مردم می‌دهند که مسولین ذیربط باید جلوی این الودگی‌ها را بگیرند تا مردم بتوانند با خیال راحت از این وسیله ارتباط جمعی به خوبی استفاده بهینه کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد