Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوان تحت تاثیر مواد مخدر شیشه طعمه هایش را که همگی دانش آموزهای پسر بودند به خلوتگاهش در پارک جنگلی لویزان و یک کانال سرپوشیده آب می برد و نقشه شیطانی اش را به جرا می رساند. آفتاب‌‌نیوز :  پسر جوان تحت تاثیر مواد مخدر شیشه طعمه هایش را که همگی دانش آموزهای پسر بودند به خلوتگاهش در پارک جنگلی لویزان و یک کانال سرپوشیده آب می برد و نقشه شیطانی اش را به جرا می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اواخر سال گذشته بود که پسر نوجوانی همراه پدرش پای در پلیس کلانتری تهران گذاشت و پرده از گرفتار شدن در دام سیاه مرد شیطان صفتی برداشت.

پسر 13 ساله در حالیکه از یادآوری تلخ ترین صحنه زندگی اش خجالت زده بود ادعا کرد که از سوی جوان موتور سواری هدف نیت شوم قرار گرفته است.

گفتگو با متهم شیطان صفت

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شده و در گام نخست تحقیقات پی بردند که جوان موتور سوار پسرنوجوان را به بهانه جابجا کردن گلدان سوار موتور سیکلتش کرده و سپس او را به کانال آبی در محدوده منطقه دلاوران برده و هدف تجاوز شیطانی قرار داده است.

تجسس های پلسی ادامه داشت تا اینکه اوایل امسال پسر بچه 10 ساله ای با حضور در اداره پلیس از سناریوی دیگری پرده برداشت و مشخص شد این طعمه نیز همچون پرونده قبلی هدف نیت شوم جوان شیطان صفت گرفتار شده است.

ماموران در این پرونده پی بردند که پسر جوان در بعضی از نقشه هایش طعمه های
خود را سوار بر خودروی پراید سفید رنگ شیشه دودی کرده و برای اجرای نقشه اش آنها را به جنگل های لویزان برده است.

با افزایش این پرونده سیاه بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اقدام شوم وارد عمل شوند.

 کارآگاهان اقدام فنی خود را آغاز کردند و این در حالی بود که پرونده های مشابه دیگری در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد و ماموران در برابر یک پرونده سریالی قرار گرفتند.

کاوش های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی کانال آب موفق توانستند تصویر جوان موتور سوار را به دست آورند.

کارآگاهان با در دست داشتن این سرنخ ها به سراغ پرونده های مشابه در سالهای قبل رفتند و همین کافی بود تا ایمان که 10 سال قبل به خاطر تجاوز به یک پسربچه دستگیر شده بود شناسایی شود.

ردیابی های پلسی ادامه داشت تا اینکه در آخرین روز دی ماه امسال ماموران با شناسایی مخفیگاه ایمان در منطقه دلاوران در عملیاتی غافلگیرانه او را که در حال استراحت بود در خانه اش دستگیر کردند و در همان تحقیقات ابتدایی به تجاوز دانش آموزهای پسر در کانال آب اعتراف کرد.



گفتگو با جوان شیطان صفت

ایمان 27 ساله که پسرهای نوجوان را به بهانه جابجا کردن یک گلدان به خلوتگاهش می کشاند و هدف تجاوز قرار می داد، می گوید که همه مشکلات از روزی شروع شد که به شیشه اعتیاد پیدا کرد و خودش نیز در دوران نوجوانی هدف تجاوز قرار گرفته است.

سابقه داری؟
10 ساله قبل که 17 ساله بودم به خاطر تجاوز به یک پسر نوجوان دستگیر شدم که به خاطر اعتیاد به شیشه به کمپ ترک اعتیاد رفتم و شلاق Whip خوردم.

از چند سالگی مواد مخدر شیشه مصرف می کنی؟
16 ساله بودم که ترک تحصیل کردم و به خاطر دوستانی که پیدا کرده بودم به صورت تفریحی شروع به کشیدن شیشه کردم و هیچ وقت فکر نمی کردم به آن اعتیاد پیدا کنم و پس از مصرف مواد کنترلم را از دست می دادم و این کار غیر ارادی را با پسر نوجوان انجام دادم.

پس از دستگیری مواد را ترک کردی؟
از آن زمان به بعد مواد را ترک کردم و کنترلم دست خودم بود و می توانستم دیگر به کسی آسیب نرسانم تا اینکه سال گذشته دوباره در یک میهمانی شبانه به پیشنهاد دوستانم مواد مصرف کردم.

این همه سختی برای ترک مواد تحمل کردی چرا دوباره شروع به مصرف مواد کردی؟
خانه دوستم بودم که پیشنهاد داد تا دوباره به صورت تفریحی مصرف کنم و فکر می کردم می توانم مصرف مواد را کنترل کنم اما مصرف مواد را شروع کردم و دوباره به 10 سال قبل خودم بازگشتم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟
تجاوز به 6 پسر بچه مدرسه ای.

چه مدت است که این اقدام شوم را انجام می دهی؟
از بهمن ماه سال گذشته بود که پس از هر بار مصرف مواد برای اجرای نقشه ام به خیابان می زدم و به سراغ پسر بچه ها می رفتم.

چطور آنها را به خلوتگاهت می کشاندی؟
سوار بر موتور به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم و به همه آنها گفتم که قصد دارم یک گلدان را به خانه ببرم و نیاز به کمک دارم به همین خاطر آنها را سوار بر موتور کرده و به کانال آبی که در منطقه اردیبهشت می بردم.

از هر کسی کمک می خواستی با تو همکاری می کرد؟
نه، خیلی از آنها سوار بر موتور نمی شدند حتی بعضی ها هم که سوار می شدند وقتی به محل اجرای نقشه ام می رسیدند به حرفهایم شک کرده و پا به فرار Escape می گذاشتند.

پس کشاندن طعمه هایت آنها را به زور و تهدید هدف نیت شوم قرار می دادی؟
نه، وقتی وارد کانال آب می شدیم ادعا می کردم که ماجرای گلدان دروغ بوده و شنیدم که برادرم با شما درگیر شده که آنها می گفتند نه، من در ادامه ادعا می کردم که برادرم به کمر و پاهای پسر نوجوانی که درگیر شده بود ضربه زده و از او می خواستم برای اینکه در این دعوا حضور نداشته لباس هایش را در بیاورد که آنها هم برای راست بودن حرفهایشان، لباس شان را در می آوردند.

تجاوز را به زور انجام می دادی؟
بله، از آنجا به بعد دیگر با تهدید و زوم نقشه ام را به اجرا می رساندم.

فکر نمی کردی دستگیر شوی؟
پس از اقدام سیاه، ابتدا خودم را توجیح می کردم که به کسی آسیبی نرساندم و اتفاقی نیفتاده اما وقتی به حالت عادی برمی گشتم تازه می فهمیدم چه کار غیر جبرانی انجام دادم و می دانستم که دستگیر می شوم چون به آن محل که می رفتم پلاک موتورم را برداشته بودند.

چرا پس از اینکه متوجه کار خودت شدی دوباره دست به اقدام شیطانی می زدی؟
برای اینکه روی کارهای سرپوش بگذارم دوباره مواد می کشیدم باز از حالت عادی خارج می شدم و دوباره به سراغ طعمه دیگری می رفتم.

می دانستی دستگیر شوی چه حکمی در انتظارت است؟
زمانی که مواد مصرف می کردم می گفتم که کار بدی نکردم و حکم سنگینی ندارد و اگر به سراغ زنان می رفتم حکم سنگین تری دارد اما وقتی به حال خودم باز می گشتم می فهمیدم بزرگترین جرم را انجام داد و حالا که دستگیر شدم فهمیدم من به جز اینکه به بچه آسیب می رسانم به روح او که مثل خودم انسان است آسیب رساندم ، خودم نیز هدف تجاوز قرار گرفتم و شاید آن ماجراها امروز در رفتار من نقش داشته است.

خودت مورد تجاوز قرار گرفتی؟
بله، در دوران نوجوانی نیز 7 بار به من تجاوز شد اما من خانواده ای نداشتم که به آنها حرفی بزنم و شاید این اتفاقات به خاطر این بوده که همیشه ذهنم درگیر آن ماجراها بوده و رنجش داشتم و می خواستم انتقام بگیرم.

خانواده ای نداری؟
پدرم راننده خودروی سنگین بود و معمولا 6 ماه تا یکسال پدرم را نمی دیدم و مادرم در خانه مردم کارگری می کرد و برادرم نیز دنبال کار خودش بود.

اگر دستگیر نمی شدی به خاطر اعتیادت این تجاوزها را ادامه می دادی؟
احتمالا همین بود چون من برای سرکوب کردن و سرپوش گذاشتن روی گذشته ام و اتفاقاتی که برایم افتاده مواد مصرف می کردم که بعد از هربار مصرف به سراغ پسرهای نوجوان می رفتم.

تصمیم نگرفتی خودت را تسلیم پلیس کنی؟
قصد داشتم پیش پلیس بروم و به گناهانی که کردم اعتراف کنم اما می ترسیدم.

چه حرفی برای هم سن و سالهایت داری؟
به سراغ مواد مخدر نروند چون من بواسطه این مواد کارهای کثیفی کردم و به حرفها و نصحیت های بزرگترها گوش کنند چون من گوش نکردم و زندگی ام به اینجا کشید.

به خانواده ها چه توصیه ای داری؟
بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه و بازگشت از مدرسه تنها نگذارند و به آنها تاکید کنند که هیچ فرد غریبه ای اعتماد و کمک نکنند.

بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران با تقاقضای انتشار بدون پوشش متهم خواست تا کسانیکه فرزندانشان در دام این جوان شیطان صفت گرفتار شده اند به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 

سرهنگ حسين باباپور، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: شدت اعتياد آور است و اثرات جبران ناپذيری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می‌گذارد. به خانواده ها هشدار جدي ميدهيم و از آنها درخواست می کنيم حتما درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اينگونه قرص ها با فرزندان خود صحبت کنند.

او در ادامه گفت: بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند، گاهی بدون مشورت با متخصص تغذیه، به مصرف قرص‌های لاغری روی می‌آورند. آنها برای اینکار دلایل مختلفی دارند. از جمله نبود وقت برای ورزش کردن، عدم اراده کافی برای رژیم گرفتن و. البته بسیاری از آنها نیز ترجیح می¬دهند در کنار روش‌های دیگر، برای کاهش وزن سریع، از محصولاتی که اثر لاغری دارند نیز استفاده کنند تا زودتر به نتیجه برسند. در هر صورت آن چیزی که مهم است، داشتن اطلاعات کافی در مورد مصرف این قرص‌های لاغری است. چراکه عدم آگاهی کافی در این مورد می¬تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.
انواع قرص‌های لاغری:
۱- قرص‌های لاغری چربی سوز
۲- قرص‌های افزایش دهنده متابولیسم بدن
۳- قرص‌های لاغری کاهش اشتها
۴- قرص‌های لاغری ممانعت کننده از جذب چربی

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: به طور کلی مصرف قرص‌های لاغری در کنار فواید آن می¬تواند عوارضی برای بدن داشته باشد. به خصوص اینکه بسیاری از تبلیغات در مورد این قرص‌ها با نشان‌های تجاری مختلف می¬تواند صرفا یک کلاهبرداری تجاری باشد. بنابراین در صورت تمایل به مصرف هر یک از انواع آنها حتما از یک دکتر تغذیه مشورت بگیرید. این مکمل‌ها می¬توانند در روند کاهش وزن موثر باشند، اما نباید از آنها انتظار معجزه داشت. متاسفانه هیچ مکمل یا داروی کاهش وزنی به تنهایی برای کاهش وزن موثر نیست، دارو‌های لاغری ممکن است به شما کمک کنند که تا چند کیلوگرم وزن خود را کاهش دهید یا اندکی متابولیسم خود را بالا ببرید، اما اثر بخشی آنها در یک نقطه به اتمام میرسد و دیگر شاهد کاهش وزن نخواهید بود.

او گفت: نکته قابل توجه در حوزه محصولات لاغری این است که برخی از قرص‌ها و کپسول‌های لاغری که در فضای مجازی تبلیغاتی گسترده در مورد آنها صورت می‌گیرد، حاوی متامفتامین هستند. متامفتامین که در بازار مواد مخدر و روانگردان با نام خیابانی شیشه شناخته می¬شود، یک محرک قوی سیستم عصبی مرکزی با پتانسیل اعتیادآوری بالا است که به‌طور گسترده برای اهداف تفریحی مورد سوء مصرف قرار می‌گیرد. مصرف شیشه باعث کاهش اشتها و در نتیجه لاغری اتفاق می¬شود. اما در کنار این مزیت، عوارضی هم وجود دارد. عوارض مصرف شیشه در کوتاه مدت، می¬توان به افزایش ضربان قلب، افزایش تنفس و خشکی دهان اشاره کرد. به دنبال مصرف قرص‌های لاغری حاوی شیشه در دراز مدت ممکن است فرد به این قرص‌ها اعتیاد پیدا کند و همچنین دچار عوارضی، چون بی قراری و اضطراب، اختلالات خواب، پرخاشگری و تحلیل لثه و خرابی دندان‌ها به دلیل خشکی دهان و دندان قروچه گردد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: آمفتامین برای درمان اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی و چاقی‌های مزمن، به صورت محدود در پزشکی کاربرد دارد. اما نوع دارویی آن که توسط شرکت‌های معتبر داروسازی تولید می‌شود، دارای دوز معینی است و تحت نظر پزشک فقط برای چاقی‌های مفرط تجویز می‌شود و این دارو‌ها مانند سایر دارو‌ها نباید به صورت خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف کرد. اما قرص‌ها و کپسول‌های لاغری که حاوی متامفتامین هستند و توسط سودجویان در داخل یا خارج از کشور تولید می‌شوند و با بسته بندی و نشان تجاری قرص‌های معروف و شناخته شده لاغری خارجی تبلیغ شده و به فروش می‌رسند، استاندارد مشخصی ندارند و حتی دوز متامفتامین موجود در آنها ثابت نیست. تبلیغات گسترده این دارو‌ها در فضای مجازی و فروش آنها از طریق اینترنت و حتی برخی عطاری‌ها، آرایشگاه‌ها یا باشگاه‌های بدنسازی متخلف سبب شده افراد از هر قشری به ویژه جوانان و حتی نوجوانان فریب خورده و مصرف این قرص‌ها را به عنوان راهی برای کاهش وزن انتخاب نمایند و در طول زمان و حتی گاهی با یک بار مصرف با عوارض جدی روبرو شوند. لازم به ذکر است گاهی شیشه با انواعی از گیاهان مخلوط شده و در داخل کپسول‌های مشابه با نشان‌های تجاری معروف ریخته می‌شود و به عنوان محصولی گیاهی و بی خطر به مشتری عرضه می‌شود. قطعاً اگر افراد از عوارض نامطلوب این محصولات بر روی جسم و روان خود آگاه گردند هرگز برای کاهش وزن از آن استفاده نمی‌کنند چراکه ممکن است برای رفع این عوارض مجبور به صرف هزینه‌های بسیار شوند و حتی به دلیل مشکلات کبدی دچار عوارض پوستی گردند و زیبایی طبیعی خود را نیز از دست بدهند و یا در دام اعتیادی بی بازگشت بیفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • غذا‌های مفیدی که بدن هر بیماری را تقویت می‌کند
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • دستمزد دلاری و نجومی انتقال یک تن شیشه به تهران!
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان