Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات فوتبال مازندران گفت: تمامی اصحاب رسانه دارای کارت رسمی سازمان لیگ و کارت اداره کل ورزش و جوانان می‌توانند شهرآورد مازندران را پوشش دهند.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت، مهدی رضی طی گفت‌وگویی درباره نحوه اطلاع‌رسانی و پوشش خبری اصحاب رسانه در دیدار تیم‌های خونه‌به‌خونه و نساجی در شهرآورد مازندرانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که با اداره کل ورزش و جوانان مازندران صورت گرفته، کارت جدیدی برای این دیدار صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به دلیل اینکه ابتدای فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور تمامی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران و مجریان فعال فوتبالی شناسایی شدند و به آنها کارت رسمی سازمان لیگ فوتبال کشور تحویل داده شد، در این دیدار کارت شناسایی جدیدی صادر نخواهد شد و اصحاب محترم رسانه برای پوشش این دیدار می‌بایست با این کارت وارد استادیوم شوند.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: آن دسته از افرادی که به هر نحوی موفق به دریافت آی‌دی کارت رسمی سازمان لیگ فوتبال کشور از هیات فوتبال مازندران نشده بودند، می‌توانند با آی‌دی کارتی که ابتدای سال توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صادر شده بود، در این دیدار حضور یابند.

رضی در پایان خاطرشنان کرد: شهرآورد شمال کشور در لیگ دسته اول فوتبال کشور بین دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر روز یکشنبه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه هفت تیر شهرستان بابل برگزار خواهد شد و امیدواریم هواداران پرشور و فهیم بابلی و قائم‌شهری نهایت لذت را از بازی تیم محبوبشان ببرند و با حمایت از تیم‌های محبوب خودشان و رعایت تمامی جوانب، روزی بیادماندنی را برای فوتبال مازندران رغم بزنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران