Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-تاکید بر وجود زیرساخت های لازم برای برگزاری رقابت های کشتی جام جهانی 2018 در ایران،تظاهرات مردم بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی،تدابیر کاخ کرملین برای مقابله با تحریم های آمریکا،گفت وگوی لاوروف و دی میستورا درباره کنگره مذاکرات ملی سوریه،توافق آتش بس در شرق پایتخت سوریه،هدف قراردادن مواضع نظامیان سعودی در عربستان با موشک بالستیک و وضع تحریم های جدید علیه روسیه ازسوی امریکا ازمهمترین خبرهای 12ساعت گذشته ایرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داخلی
*********
**قصرشیرین-زمین لرزه ای با قدرت 4 و 4 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) جمعه شب، بخش مرزی سومار شهرستان مرزی قصرشیرین را لرزاند.

**اهواز-داور بین المللی کشتی ایران گفت: عملکرد داوران کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی مورد تایید اتحادیه جهانی قرار گرفت.

**اهواز-رییس کنفدراسیون کشتی آسیا گفت: کشور ایران و استان خوزستان زیرساخت های لازم برای برگزاری رقابت های کشتی جام جهانی 2018 را دارد.

**اهواز-سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران کمترین حق کشتی گیران کشورمان را قهرمانی در رقابت های بین المللی جام تختی دانست و گفت: می توانستیم با مدال های خوش رنگ تری قهرمان مسابقات شویم.

**قزوین-معاون سازمان نظام پرستاری کشور خواستار شتاب در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری شد و گفت: اجرای این قانون در کاهش هزینه ها و افزایش انگیزه پرستاران موثر خواهد بود.

**تهران-سازمان و برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: گزارش دیوان محاسبات یکجانبه و موجب تشویش اذهان عمومی و سوءاستفاده رسانه‌های خارجی شده و عملکرد بودجه سال 1395 با وجود همه محدودیت ‌ها، تغییر روند شاخص‌های اقتصادی و بودجه‌ای مثبت و قابل دفاع است.

اخبار خارجی
*********
**وین-مذاکرات فشرده طرف های سوری در وین درحالی با تاکید استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل بر لزوم پیگیری فرایند ژنو و اجرای قطعنامه 2254 به پایان رسید که او گفت که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل درباره شرکت این سازمان در مذاکرات سوچی تصمیم خواهد گرفت.

**تهران-«کریستین لاگارد» رئیس صندوق بین المللی پول هشدار داد که کاهش شدید مالیات ها توسط رئیس جمهوری آمریکا تهدیدی علیه اقتصاد جهانی است.

**تهران-«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا بر دیپلماسی در برابر کره شمالی تاکید کرد و گفت که گزینه نظامی برای آن است که دیپلمات ها از موضع قدرت با پیونگ یانگ سخن بگویند.

**پکن-کونگ شوان یو معاون وزیر خارجه چین از دو کره خواست هرچه زودتر گفت وگوهای سیاسی را برای حل وفصل بحران شبه جزیره ازسرگیرند.

**تهران-منابع خبری از توافق برخی بازرگانان بازداشتی عربستانی در پرونده اتهامات فساد با مقام های این کشور خبر دادند.

**مسکو -سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد: دولت روسیه درقبال تحریم های آمریکا تدابیر محتاطانه اعمال کرده است.

**تهران -مردم بحرین در محکومیت اقامت اجباری آیت الله شیخ عیسی قاسم در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.

**مسکو -سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه و استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سوریه تلفنی درخصوص مقدمات کنگره گفت وگوهای ملی سوریه در سوچی مذاکره کردند.

**دمشق-یک مسئول نیروی دمکراتیک سوریه(کردها)گفت: ادعاهای متجاوزان رژیم ترکیه درباره ایجاد منطقه امن در عفرین این کشور بهانه ای برای تحقق طمع ورزی آنان است.

**دمشق-گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که نظام سوریه و گروه های تروریستی در غوطه شرقی استان ریف دمشق برای آتش بس به توافق رسیده اند.

**تهران -یگان های موشکی ارتش یمن با پرتاب دو موشک بالستیک مواضع نظامیان سعودی را در جیزان عربستان هدف قرار دادند.

**تهران -آمریکا تحریم های جدیدی علیه چند مقام روسیه و چندین شرکت وضع کرد.

**وین -بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل در دومین روز از مذاکرات سیاسی در وین با رد پیشنهادهای غیررسمی مطرح شده ازسوی کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان و اردن گفت: این توطئه جدیدی است و کشور جاهلی عربستان حق مشارکت درباره آینده سوریه را ندارد.

**اربیل-در پی اعلام حیدرالعبادی نخست وزیر عراق مبنی بر موافقت اقلیم کردستان عراق برای صادرات نفت این منطقه از طریق وزارت نفت عراق نیچروان بارزانی و معاون وی در سخنانی جداگانه چنین توافقی را رد کردند.

**تهران-یک مقام اروپایی در گفت وگو با روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن از طرح جدید صلح فرانسه برای فلسطین خبر داد.
شبک**1392**تنظیم و انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود