Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوانی با ضربات متعدد چاقو در تفت یزد به قتل رسید. ضارب پسر ١٩ساله‌ای است که بیماری و اختلالات روانی داشته است. آفتاب‌‌نیوز : علت و انگیزه این جنایت هنوز به‌درستی مشخص نیست، اما گفته می‌شود که قاتل جوان وقتی با پاسخ‌های منفی این زن مواجه شد، نقشه این قتل را کشید. ضارب پس از این حادثه از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و مسئولان قضائی تفت هم از رسیدگی خارج از نوبت این پرونده خبر داده‌اند.

به گزارش رکنا، یکشنبه حوالی ساعت ١١ شب بود که زن ٣٢ساله در شهرک قدس شهرستان تفت درحالی‌که قصد رفتن به منزلش را داشت به دام پسر جوان کینه‌توزی افتاد. این پسر پیش از این چندبار به «مهربانو» پیشنهاد دوستی داده بود، اما هربار با پاسخ منفی این زن متاهل مواجه شده بود.

همان هم شد تا کامران نقشه خونین را برای انتقام از مهربانو عملی کند. کامران ٣٠ضربه چاقو به زن جوان زد و وقتی صدای فریاد او بلند شد، به سرعت از محل حادثه گریخت. اهالی شهرک قدس با شنیدن صدای این زن در جریان حادثه قرار گرفتند.

بلافاصله موضوع به پلیس و اورژانس اطلاع داده شد، اما مهربانو قبل از رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت جراحات و خونریزی جان باخت. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که این زن دقایقی قبل از حادثه ازمنزل پدرش به قصد رفتن به خانه خودش خارج شده بوده که هدف این حمله خونین قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات، پلیس به کمک همسایه‌ها موفق به شناسایی قاتل شد و او را در محل زندگی‌اش دستگیر کرد. قاتل ١٩ساله در همان بازجویی‌های نخست به قتل اعتراف و انگیزه‌اش از این جنایت را علاقه به مهربانو عنوان کرد. او در اظهاراتش به ماموران گفت: «من هر چند وقت یکبار به دیدن پدربزرگم می‌رفتم. در همین رفت‌وآمدها بود که با مهربانو آشنا شدم. خانه پدری او نزدیک محل زندگی پدربزرگ من بود. من به مهربانو علاقه‌مند شدم، اما او هربار به تندی درخواست من را رد می‌کرد. مهربانو به من گفت که متاهل است و از من خواست که دیگر مزاحم او نشوم. من هم از همان موقع کینه او را به دل گرفتم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. شب حادثه وقتی متوجه شدم مهربانو برای دیدن پدرش به خانه آنها آمده است، منتظر نشستم و هنگام خارج شدن او از خانه پدرش به او حمله کردم.»

در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که کامران سابقه بیماری روانی داشته و چندی قبل از این حادثه در یک بیمارستان اعصاب و روان بستری بوده است. در همین رابطه، مسئولان قضائی این شهرستان از رسیدگی سریع به این پرونده خبر داده‌اند. مهدی زارعی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت با اشاره به این حادثه گفت: «بازسازی اولیه صحنه قتل برای تأیید صدق گفتار متهم انجام شده و ضمن انجام دقیق تحقیقات پیرامون مسأله، استعلاماتی از پزشکی قانونی و چند مرجع دیگر نیز صورت گرفته است و منتظر وصول پاسخ این استعلامات هستیم. با این وجود، به لحاظ اهمیت موضوع، پرونده قتل اخیر در شهرستان تفت به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.»

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: در پی تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ گزارش تلفنی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در شهر تلخاب از توابع شهرستان فراهان، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرین تلخاب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه مشخص شد، متأسفانه راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی ضمن تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت ادامه داد: راکبان موتورسیکلت باید به منظور حفظ ایمنی خود و سرنشینان از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه در سطح معابر درون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و عابرین در پی خواهد داشت، خودداری کنند چرا که عدم رعایت اصول ایمنی، موجب فوت و صدمات و معلولیت‌های دائمی افراد شده است.

کد خبر 6099598

دیگر خبرها

  • جنایت باورنکردنی دختر ۱۰ ساله تهرانی | جزییات این جنایت تکان دهنده چه بود؟
  • برق جان ۲ کارگر جوان در یزد را گرفت
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش