Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است به تهران سفر کند و با مسئولان فدراسیون فوتبال دیدار و گفت‌وگو داشته باشد اما زمان این ملاقات چندان به درد فوتبال ایران نخواهد خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، شیخ‌سلمان که طی ماههای اخیر بارها با مدیران ورزش و فدراسیون سعودی در مقر ای اف سی یا خاک عربستان دیدار کرده، حالا قرار است اواخر اسفندماه یا اوایل فروردین سال ۱۳۹۷، سفری به تهران داشته باشد تا با مهدی تاج رئیس فدراسیون و سایر مسئولان ورزشگاه فوتبال ایران در مورد مسائل مختلف گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی تیم های ایرانی با سعودی ها در زمین بیطرف امروز شنبه اعلام می شود و بعد از آن دیدار با رییس فوتبال قاره در این مورد مهم تاثیری به حال فوتبال ایران نخواهد داشت. اگر این رای به سود فوتبال ایران باشد این دیدار آتی می تواند درباره کمک های شیخ بحرینی به فوتبال ایران در راه درخشش در جام جهانی باشد اما اگر این رای به خواست سعودی ها منجر شود، دیداری دلجویانه از مقامات فوتبال ایران خواهد بود که خارج از قوانین و اصول صریح فیفا، حق باشگاه های خود را پایمال شده می بیند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از تیم‌های حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و ایران با داشتن ۴ سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا یکی از کشورهای مهم فوتبال قاره کهن محسوب می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت