Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکیش، دبیر شورای ورزش کیش در دیدار با سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش، گفت: گام‎های بلندی در جهت قرار دادن ورزش در سبد خانوار برداشته شده است و با برنامه ریزی مستمر تلاش شده است، دانش آموزان بتوانند به سهولت از امکانات ورزشی استفاده کنند.
بهرام افشار زاده افزود: با تخصیص فضای ورزشی و برگزاری رقابت های دانش آموزی زمینه برای حضور پر رنگ دانش آموزان در فعالیت های ورزشی به ویژه مسابقات و  ورزشهای همگانی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار دبیر شورای ورزش کیش در خصوص برگزاری کلاس‎ها و دوره‎های آموزشی رشته های مختلف برای افزایش مهارت مربیان و مسئولان مدارس نیز اعلام آمادگی کرد.
عرب علی زینالی سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش با تشکر و قدر دانی از مسئولان ورزش کیش، گفت: معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش با در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی برای برگزاری برنامه های دانش آموزی گام بزرگی در جهت ترویج فرهنگ ورزش برداشته است و برای ارتقاء دانش مربیان ورزشی مدارس نیز با همکاری این معاونت برنامه ریزی های لازم انجام و اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی