Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بررسي قيمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان مي‌دهد هر گرم طلا 18 عيار افزايش قيمت 3 هزار و 232 توماني، سکه بهار آزادي افزايش 8 هزار توماني و سکه امامي کاهش هزار و 500 توماني داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، بررسي هفتگي قيمت طلا نشان مي دهد هر گرم طلا 18 عيار هفته گذشته را با قيمت 142 هزار و 213 تومان آغاز کرد در دومين روز از هفته با رشد قيمت به رقم 144 هزار و 175 تومان رسيد و پس از آن ادامه روند صعودي خود رقم‌هاي 144 هزار و 268 تومان، 144 هزار و 845 تومان و در نهايت در آخرين روز از هفته 145 هزار و 445 تومان به فروش رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اختلاف قيمت اولين و آخرين روز از هفته نشان دهنده افزايش 3 هزار و 232 توماني هر گرم طلا 18 عيار ظرف مدت يک هفته بوده است.

سکه امامي طي هفته گذشته نوسان قيمت متعددي را به خود ديد، اين سکه در ابتدا هفته به ارزش يک ميليون و 519 هزار و 500 تومان معامله شد و در روز دوم با رشد قيمت شديد به رقم يک ميليون و 528 هزار و 200 تومان رسيد، در سومين روز با ثبات قيمت نسبت به روز گذشته خود در رقم يک ميليون و 528 هزار و 500 تومان فروخته شد.
پس از آن روند قيمتي افت قيمت قابل توجهي کرد به گونه اي که در روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در رقم يک ميليون و 518 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و در نهايت در آخرين روز، هفته را با قيمت يک ميليون و 518 هزار تومان به پايان رساند.
اختلاف قيمت ها نشان دهنده کاهش هزار و 500 توماني قيمت سکه امامي در طول هفته گذشته بوده است.

روند تغيير قيمت سکه بهار آزادي ظرف مدت هفته گذشته نشان از رشد قيمت آن بوده است.
سکه بهار آزادي هفته گذشته را با قيمت يک ميليون و 466 هزار تومان آغاز کرد، در روز دوم با رشد 5 هزار توماني به قيمت يک ميليون و 471 هزار تومان رسيد و در ادامه هفته و با رشد قيمت به مبلغ يک ميليون و 478 هزار تومان رسيد.
پس از آن مجددا با افت قيمت در مبلغ يک ميليون و 470 هزار تومان معامله شد و در روز پايان هفته با رشد قيمت جزئي به رقم يک ميليون و ت474 هزار تومان خريد و فروش شد.
اختلاف قيمت هفته گذشته نشان مي دهد سکه بهار آزادي افزايش قيمت 8 هزار توماني داشته است.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت