Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:06:41 GMT

اجرای 450 ویژه برنامه دهه فجر در مدارس شهرستان مرند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۳۳۲۸

اجرای 450 ویژه برنامه دهه فجر در مدارس شهرستان مرند

تبریز – ایرنا – رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرند از اجرای 450 عنوان ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

اباذر کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تشریح برنامه های دهه فجر اظهار کرد: روز 12 بهمن ماه با حضور امام جمعه و فرماندار مرند زنگ انقلاب به مناسبت آغاز برنامه های دهه فجر در مدرسه شاملو نواخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گردهمایی معاونان پرورشی و مربیان و مشاوران مدارس با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، 11 بهمن ماه در تالار معلم مرند برگزار می شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: عطرافشانی مزار شهدا به همت کمیته فرهنگیان و دانش آموزان روز 16 بهمن ماه در باغ رضوان مرند برگزار می شود، همچنین یادواره شهدای دانش آموزی نیز برای هفتمین روز دهه فجر تدارک دیده شده است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرند ادامه داد: مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز روز سه شنبه 17 بهمن ماه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و محفل انس با قرآن نیز در سطح مدارس اجرا می شود.
وی ابراز کرد: جلسات کرسی های آزاداندیشی، پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، سلسله نشست های مهدویت، انتظار و گفتمان دینی با هدف تبیین ابعاد انقلاب اسلامی ایران و روشنگری نوجوانان دانش آموز در طول دهه فجر در مدارس مختلف طراحی شده است.
کاظمی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف گفت: مسابقات ورزشی، مسابقه کتابخوانی بهداشت و سلامت ویژه فرهنگیان، مسابقه کتابخونی ویژه دانش آموزان، برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات قرآن و عترت و فرهنگی و هنری از جمله برنامه های متنوعی است که در ایام مبارک دهه فجر اجرا می شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش مرند خاطرنشان کرد: بازارچه کار و فناوری، نمایشگاه آثار هنرهای دستی و تجسمی دانش آموزان، جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری و همچنین جشنواره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در مدارس دارای انجمن اسلامی برپا می شود.
وی در ادامه از افتتاح چند پروژه آماده بهره برداری نیز خبر داد و گفت: مدارس سه کلاسه گزافر و 4 کلاسه اردکلو و نمازخانه اردوگاه دانش آموزی یام در ایام دهه فجر در شهرستان مرند افتتاح می شود.
کاظمی همچنین شرکت گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن جهت تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را پایان بخش برنامه های دهه فجر امسال برشمرد.
شهرستان مرند با بیش از 240 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.
تنظیم: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود