Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میکسد زون ورزشگاه شهر قدس ظرفیت پذیرش نمایندگان رسانه ها را در بازیهایی که استقلال و پرسپولیس میهمان هستند ندارد و سر و صدای این بخش از ورزشگاه کار خبررسانی و اطلاع رسانی را مشکل کرده است

تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ جمعه در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در ادامه پیروزی‌ها و نتایج موفق خارج از خانه خود اینبار پیکان را قربانی خود کرد و توانست شاگردان مجید جلالی را با سه گل شکست دهد. آنها اکنون با کسب ۴۸امتیاز شانس زیادی برای تکرار قهرمانی خود دارند و پیکان نیز با توجه به هشتمین بازی بدون پیروزی از روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته است.

این دیدار در استادیوم: شهدای شهر قدس  با حضور حدود ۸ هزار نفر تماشاگر برگزار شد .
داوران: علی صفایی – آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: اسماعیل صفیری

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران

دریافت 28 MB

رحیم درزی خلردی در گفت وگو با خبرنگار مهر نبود اسپانسر و حامی را از جمله مشکلات فراروی ورزش فوتبال استان بیان کرد و گفت: این درحالی که فوتبال استان در همه رده‌ها حرف برای گفتن دارد و در کافا، چهار بازیکن از تیم ملی کشور را استان مازندران تشکیل می‌دهد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو استان‌های باظرفیت و با استعداد در حوزه فوتبال است خواستار ورود شرکت‌ها و صنایع تولیدی برای حمایت از ورزش استان شد.

کد خبر 6089468

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • کمبود پنالتی‌زن داریم