Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@04:36:06 GMT

فیلم/ فیش حقوقی حاج قاسم چقدر است ؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۳۳۴۷

‍‍‍‍‍‍

حاج حمید شفیعی فرمانده گردان غواصان کربلای 4 دوران دفاع مقدس در برنامه بدون تعارف به موضوع شایعات فیش حقوقی و دریافتی سردار قاسم سلیمانی پرداخت.

دریافت 1 MB ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم علی‌عسگری: کشتی تهران سال‌ها در رکود بود

رییس هیات کشتی تهران با اشاره به رشد سه برابری جمعیت کشتی استان تهران در ۱۴ ماه گذشته گفت: کشتی تهران سال ها در رکود بود.

به گزارش ایسنا، نشست خبری قاسم علی‌عسگری، رییس هیات کشتی استان تهران، به همراه علیرضا رضایی، دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان و سرمربی تیم کشتی آزاد استان تهران، و حبیب‌الله اخلاقی، مدیر فنی کشتی فرنگی تهران، در محل هیات کشتی استان تهران برگزار شد.

علی عسگری در این نشست با اشاره به عملکرد هیات کشتی تهران در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بعد از ۱۴ ماه که به عنوان مسئول هیات کشتی در خدمت کشتی استان تهران بوده‌ام، گزارشی از عملکرد کشتی تهران را ارائه خواهم کرد. علی رغم میل باطنی به هیات کشتی تهران آمدم اما به محض ورود سعی کردم تمام تلاشم را برای رشد کشتی تهران انجام دهم، بر همین اساس از بزرگان و عنوان داران کشتی مثل اکبر فلاح، محمد بنا، علیرضا رضایی،‌ صادق گودرزی، حبیب الله اخلاقی و برخی دیگر استفاده کردیم. کشتی تهران متاسفانه سال ها با رکود مواجه بود و باعث شد صلابت و قدرت گذشته را از دست بدهد. خدا را شکر با حضور این بزرگان و تلاش هایی که داشتند، اتفاقات خوبی در کشتی تهران رقم خورد.

رییس هیات کشتی تهران با اشاره به افتخارات کشتی گیران تهران خاطرنشان کرد: روزی که آمدم ۸۷۵۰ کشتی‌گیر در تهران داشتیم اما امروز این جمعیت به ۲۴۱۰۰ نفر رسیده و تلاش ما این است سال آینده این تعداد را به ۴۰ هزار نفر برسانیم. از علیرضا دبیر تشکر می‌کنم که سالن بسیار خوب و زیبای هفتم تیر را در اختیار ما قرار داده و با وجود این سالن که افتخار ملی ما محسوب می شود، توانایی برگزاری مسابقات مختلف را داریم. امکاناتی مثل اسکان کشتی‌گیران، سالن گرم و دیگر امکانات نیز در این مجموعه قرار دارد که به ما توانایی برگزاری مسابقات مختلف را می‌دهد.

او ادامه داد: چشم‌انداز خوبی برای کشتی تهران داریم و انشاءالله در رده بزرگسالان امید داریم یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا، دو ملی پوش تهران در المپیک پاریس باشند. سعی کردیم کشتی تهران دور از تنش باشد و به همدلی میان جامعه کشتی که حلقه مفقوده کشتی استان بود، برسیم. خودم شخصا با هر قهرمانی که فکر می‌کردیم می تواند به کشتی تهران کمک کند تماس گرفتم تا وارد گود شوند. بزرگانی مثل فلاح و رضایی بدون چشمداشت به کمک کشتی تهران آمدند. آقای بنا هم به دلیل مشکلات شخصی که داشتند کناره‌گیری کردند و آقای اخلاقی در کشتی فرنگی به کمک کشتی تهران آمد. تیمی از استان تهران به مسابقات بین‌المللی ارمنستان با هدایت علیرضا رضایی رفت که نتایج خوبی را رقم زد. در بهمن‌ماه با حضور بیش از سه هزار کشتی‌گیر رکورد خوبی در برگزاری جشنواره خردسالان رقم زدیم. کشتی‌گیران مستعد زیر نظر هیات کشتی در حال تمرین‌اند و قطعا آینده سازان کشتی ایران خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ازم نپرس ؛ قاسم افشار
  • هشدار آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به ساکنان پایین دست سدهای «کوثر» و «شاه‌قاسم»
  • قاسم علی‌عسگری: کشتی تهران سال‌ها در رکود بود
  • اعلام حمایت تماشاگران ترکیه از فلسطین پیش از آغاز یک مسابقه فوتبال
  • جای خالی یادمان شاه‌قاسم فیض‌بخش در طرشت
  • دوئل دوباره یزدانی – قاسم‌پور نزدیک‌تر از همیشه؛ مربی هادی وفایی‌پور حق دارد یا مربی حسن یزدانی؟
  • کامران قاسم‌پور کارمند شد!
  • حجم آب مخازن سد‌ها ۱۰ درصد کمتر از سال گذشته است
  • سید موسوی
  • اصفهان آماده استقبال از ۲ میلیون مسافر نوروزی