Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درباره پیگیری وضعیت افراد بازداشتی و کشته‌شدگان ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: به سهم خودمان از هر فرصتی برای پیگیری وضعیت این افراد استفاده کردیم کماکان هم این جریان را پیگیری می‌کنیم.شهیندخت مولاوردی درباره انتقادات به دستیار ویژه ریاست جمهوری در امور حقوق شهروندی در خصوص پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان و کشته‌شدگان ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: اگر اقداماتی که انجام شده و یا پیگیری‌هایی که صورت گرفته رسانه‌ای نشده است، به این معنا نیست که کار خاصی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به سهم خودمان از هر فرصتی برای پیگیری در این باره استفاده کردیم کماکان هم این جریان را پیگیری می‌کنیم.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ این سوال که آیا با افراد بازداشتی هم دیداری داشته‌اید، گفت: خیر تاکنون دیداری نداشته‌ام.

وی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه خانواده افراد بازداشتی درباره وضعیت بازداشتی‌ها مطالبی را مطرح می‌کنند و حتی نمایندگان مجلس هم در این خصوص مطالبی را مطرح کرده‌اند آیا این مطالب مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: درباره ادعاها پیگیری‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم به به صحت آن‌ها پی ببریم و ببینیم که آیا واقعیت دارند یا خیر، درحال حاضر هم منتظر هستیم تا نتایج این پیگیری‌ها را دریافت کنیم.

مولاوردی درباره آمار دقیق بازداشتی‌ها و کشته‌شده‌ها گفت: منتظر هستیم و تا این لحظه جواب دقیق را نگرفته‌ایم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس

ایسنا/فارس سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.

به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به ایفرم شماره ۸۴۲۴ به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.

داوطلب باید ۳ روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنج‌شنبه،  ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا نسبت به تکمیل کردن برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کند.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات نوبت برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و  سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی  را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس