Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - فرماندار بيجار با اشاره به مصوبه ها و پيش بيني اجراي طرح هاي اشتغالزاي در دست اجرا پيش بيني کرد: بيش از يک هزار نفر از جوانان بيکار اين شهرستان تا پايان سال 96 در قالب طرح هاي اشتغالزايي داراي شغل شوند.

بيژن زنديه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: 421 طرح اشتغالزايي با 31 ميليارد و 826 ميليون ريال اعتبار شامل طرح هاي کمتر از 250 ميليون ريال است در کارگروه اشتغال اين شهرستان تصويب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: طرح هاي کمتر از 250 ميليون ريال شامل 389 طرح در بخش کشاورزي با 26 ميليارد و 600 ميليون ريال، 18 طرح در بخش صنعت با سه ميليارد و 381 ميليون ريال و 14 طرح بخش خدمات رساني با يک ميليارد و 845 ميليون ريال به تصويب کارگروه اشتغال رسيده و براي دريافت تسهيلات به بانک هاي عامل معرفي شده اند.
زنديه با بيان اينکه با اجرا و بهره برداري از اين طرح ها براي 943 نفر در شهرستان بيجار شغل ايجاد مي شود، گفت: بيش از 13 طرح در کارگروه اشتغالزايي در قالب طرح هاي بيش از 250 ميليون ريال مورد تصويب قرار گرفته که پس از تصويب نهايي در استان، براي 57 نفر اشتغال ايجاد مي کند.
فرماندار بيجار تاکيد کرد: بيش از 90 درصد طرح هاي مورد تصويب در کار گروه به بانک هاي عامل معرفي شده اند و انتظار داريم روند اعطاي تسهيلات به متقاضيان تسريع شود.
وي با تشريح مزاياي ايجاد کارگاه هاي خرد اقتصادي در روند افزايش اشتغالزايي و کاهش بيکاري جوانان يادآور شد: کشور چين با ايجاد کارگاه هاي خانگي يک نفره و دو نفره توانسته اقتصاد جهان را در دست گيرد و بيکاري را در کشور خود ريشه کن کند.
زنديه اضافه کرد: جوانان بيکار، نبايد منتظر استخدام در بخش دولتي باشند چون ظرفيت استخدامي کشور محدود است بلکه بايد به سمت اشتغالزايي و توانمند سازي خانوارها حرکت کنيم.
وي به ميزان موفقيت کارگروه اشتغال بيجار نسبت به جذب سهميه اشتغالزايي در قياس کشوري اشاره کرد و گفت: بيش از 62درصد سهميه اشتغال اين شهرستان جذب شده که يک موفقيت براي کارگروه اشتغال محسوب مي شود.
فرماندار بيجار به جويندگان کار و سرمايه گذاران با تشريح موقعيت هاي جغرافياي، اجتماعي، جاده اي و اراده مديريت شهرستان و استان براي حمايت از آنان توصيه کرد: از ظرفيت هاي بالقوه اين شهرستان براي سرمايه گذاري استفاده کنند ضمن اينکه مديريت شهرستان نيز آماده هر نوع همکاري براي ورود آنان به بازار کار است.
زنديه با اشاره به وجود نيروي انساني مشتاق کار، خانواده ها و جوانان علاقه مند براي راه اندازي کارگاه، واحد توليدي، خدماتي، کشاورزي، توليد دامي، باغي، پرورش طيور و آبزيان، صنايع دستي و گردشگري بخصوص توليد فرش در قالب تعاوني و در آينده نزديک شهرک صنعتي فرش، نويد داد: هزينه کردن در اين بخش ها سرمايه گذاري ماندگار با ارزش افزوده و سودآوري رضايت بخش خواهد بود.
فرماندار بيجار ابراز اميدواري کرد جوانان و افرادي بومي اين شهرستان که داراي توان انجام فعاليت هاي کشاورزي، دامداري، گردشگري بومي، صنايع دستي و توليد آبزيان هستند و اکنون در شهرهاي ديگر کشور ساکن هستند از اين فرصت براي ايجاد شغل استفاده کنند.
شهرستان بيجار با 89 هزار نفر جمعيت، قدمتي هشت هزار ساله، موقعيت مناسب جغرافياي بعنوان حلقه اتصال ميان چند استان با ظرفيت هاي خوب اقتصادي و نزديکي به کشور عراق در شرق استان کردستان واقع شده است.
خبرنگار: سيد باقر سبحاني**انتشار: مجيد سليماني
7350/902
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ حسین پیوندی در گفت و گویی بیان داشت: برابر ماده ۲۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که دو برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند در صورتیکه یکی از برادران در حال خدمت باشد. برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود میتواند تاریخ اعزامش را تمدید کند.

این مقام انتظامی گفت: مشمول فاقد غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت می بایست به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه کند .

سرهنگ حسین پیوندی ادامه داد: در مواردیکه تاریخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد. تاریخ اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت دو ماه تمدید میشود و در صورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت مشمول میتواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادر حین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شود .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir. سامانه تلفن گویا به شماره ۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی ‏sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898275

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد