Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:50:15 GMT

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری وارد جهرم شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۳۵۵۸

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری وارد جهرم شد

شیراز- ایرنا- سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان دقایقی پیش به منظور انجام یک سفر یک روزه وارد فرودگاه جهرم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاری در بدو ورود به شهرستان جهرم مورد استقبال علیرضا صحراییان معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی و رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.
علیرضا صحراییان معاون استاندار و فرماندار جهرم درباره جزییات برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به خبرنگار ایرنا گفت: بازدید از شهرک صنعتی جهرم و شرکت ساخت تجهیزات پزشکی که یک شرکت دانش بنیان محسوب می شود و افتتاح اتاق تمیز این شرکت، از جمله برنامه های سفر سورنا ستاری به جهرم است.
وی افزود: بازدید از شرکت های دانش بنیان شهرستان جهرم در حوزه های مختلف از جمله استارت آپ های فعال شهرستان و شرکت های دانش بنیانی که موفق به تجاری سازی ایده های خود شده اند، از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: پس از انجام این بازدید ها، جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه علم و فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، امام جمعه جهرم، رئیس کمیسیون عمران مجلس، روسای دانشگاه ها و روسای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.
صحراییان گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همچنین در جلسه ای در فرمانداری ویژه شهرستان جهرم حضور خواهد یافت و پس از آن برای شرکت در جلسه شورای اداری استان عازم شیراز می شود.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
/7369/9254/ 1876
خبرنگار: بهرام بشیری زاده جهرمی ** تنظیم:‌سجاد خسروانیان ** انتشاردهندده:‌غلامرضا مالک زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است، ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می‌رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو وی افزود: کسی که از ایران خارج می‌شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است.

دهقانی گفت: قسمت بزرگی از دستاورد‌های امروز چینی‌ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشور‌های دیگر رفته‌اند. باید نگاه به کلمه فرار مغز‌ها یا فرار از کشور را باید برداشت.

وی در ادامه گفت: هر کسی که از کشور خارج می‌شود و یا کسی که وارد کشور می‌شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد