Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:38:08 GMT

برگزاری جشنواره استانی فرهنگی ورزشی دا در گناوه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۳۶۷۴

برگزاری جشنواره استانی فرهنگی ورزشی دا در گناوه

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر در این آیین گفت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید ایجاد شادی و نشاط در جامعه است که در این ارتباط در سطح استان برنامه های مختلفی اجرا و تدارک دیده شده است.
احمد بهروزیان فر افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال نیز چندین برنامه توسط این مدیریت دراستان در حال برگزاری است که این جشنواره یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: این جشنواره فرهنگی ورزشی در قالب دا، مسابقه بازی های بومی ومحلی، اجرای آیین های سنتی و پخت غذاهای سنتی و محلی با حضور همه شهرستان های استان در روستای تل تل گناوه برگزار و استقبال بی نظیری از آن شده است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: نظیر این جشنواره و برنامه های وزشی و فرهنگی شاد و با نشاطی در دیگر نقاط استان بوشهر با هماهنگی استانداری بوشهر برگزار خواهد شد.
فرماندارگناوه گفت: یکی از برنامه های مهم دولت یازدهم و دوازدهم نشاط و شادی در جامعه است که در این ارتباط قدم های مثتبی برداشته شده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: آیین های سنتی در این منطقه میراث دار گذشتگان است و باید در همه فصول سال برگزار شود.
وی اظهارکرد: در دهه مبارک فجر امسال برنامه های متنوعی در این شهرستان متناسب با این دهه و ایام فاطمیه پیش بینی شده است.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: در این جشنواره، شهرستان های دیلم، جم، تنگستان، بوشهر، دیر، دشتستان و گناوه حضور دارند.
رحمان عمادی افزود: وظیفه ما مسئولان آموزش و انتقال آیین ها و سنت های از گذشتگان به نسل کنونی جامعه است.
جشنواره فرهنگی ورزشی دا استان بوشهر روز جمعه در نوبت صبح و بعدازظهر با اجرای چندین برنامه شامل مسابقات بومی و محلی، پخت غذاهای سنتی و اجرای آیین های سنتی در روستای تل تل گناوه برگزار و در پایان به تیم های برتر و شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
روستای تل تل از روستاهای قدیمی توابع بخش مرکزی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند