Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم شهدایی‌مقدم (مدیر مسئول انتشارات نقش و نگار) در نامه‌ای خطاب به معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به نحوه انتخاب معاونت اجرایی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ابراز نگرانی کرد.

متن این نامه که در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار داده شده، به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محسن جوادی

معاونت محترم امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام،

در خبرها خواندم که آقای علی‌اکبر تورانیان از طرف گروه اکثریت هیئت مدیره اتحادیه و شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه برای سمت معاونت اجرایی نمایشگاه پیشنهاد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن ارادت به جناب تورانیان عزیز، به عنوان یکی از ناشران خوش‌نام و انقلابی و یک ورزشکار واقعی که سال‌هاست ایشان را می‌شناسم، بنده به‌عنوان یک عضو کوچک از اعضای این صنف بزرگ با این پیشنهاد مخالفم؛ زیرا چند سال طول کشید تا امر واسپاری نمایشگاه از وزارت ارشاد به خود صنف بدین صورت فعلی صورت پذیرد و اتحادیه ناشران تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ ناشران سراسر کشور محور این واسپاری شوند. اینک با سپردن اجرای نمایشگاه به برادر عزیز و محترمی که عضو یک تشکل از میان تشکل‌های نشر هستند، هم زحمت‌های جناب دکتر صالحی در این چند ساله خنثی می‌شود، هم انجمن‌ها و تشکل‌های نشر که پذیرای محوریت اتحادیه‌اند احساس خواهند کرد دولت به تعهداتش وفادار نیست، و هم صنف به ارشاد بی‌اعتماد خواهد شد؛ وزارت ارشادی که خصوصا در دولت تدبیر و امید، آن را از خود دانسته و می‌دانیم و همواره کوشیده‌ایم از اقداماتش حمایت کنیم.

علی‌هذا، به حضرتعالی، که شخصیتی فرهنگی و فرهیخته‌اید، پیشنهاد و از شما خواهش می‌کنم کماکان بر محوریت "اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران" و خاصه، ریاست محترم این اتحادیه، به عنوان نماینده‌ و معتمد فعلی ناشران تهرانی، و به "اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ ناشران ایران" به عنوان نماینده و معتمد ناشران تهرانی و شهرستانی، پافشاری فرموده، با صدور حکم معاونت اجرایی به مدیرعامل اتحادیه‌ تعاونی‌ها، که سال‌های زیادی است در اداره‌ی نمایشگاه تجربه اندوخته و با همه‌ی انجمن‌ها و تشکل‌های نشر کار کرده‌اند، اجازه دهید زودتر کار اجرایی نمایشگاه کتاب سال ۹۷ شروع شود، قراردادهای لازم با مصلای امام خمینی و سایر ارگان‌ها و مراکز ذی‌مدخل در اداره‌ی نمایشگاه منعقد گردد و ناشران از بلاتکلیفی به‌درآیند و خصوصا ناشران رأی دهنده به دولت جناب دکتر روحانی، که خیلی از ایشان، در همین گروه مدیران نشر ایران عضوند، شیرینی انتخاب‌شان را بچشند. وقت کم است، فرصت آزمون و خطا نیست و باید از تجربه‌ی موجود استفاده کرد.

پنجم بهمن ۱۳۹۶

ارادتمند، ابوالقاسم شهلایی‌مقدم

مدیر مسئول انتشارات نقش‌و‌نگار

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد