Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: کسب اين رتبه بر اساس اعلام مرکز اطلاعات علمی SID ، میزان بهره وری پژوهشی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور با توجه به بودجه دریافتی در سال 95 در گروههای دانشگاههای جامع ، صنعتی و علوم پزشکی و پژوهشگاهها مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید منعم زاده، افزود: براساس این گزارش که با توجه به مدارک علمی در پایگاه استنادی اسکوپوس و بودجه دریافتی در هر یک از دانشگاه ها و پژوهشگاه ها ، مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است دانشگاه کاشان در گروه دانشگاههای جامع ، بهره‌ورترین دانشگاه جامع محسوب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این رتبه بندی دانشگاه های تربیت مدرس، تحصیلات تکمیلی زنجان، تبریز، فردوسی مشهد ،تهران،شیراز، اصفهان، بوعلی سینا و دانشگاه شیهد بهشتی به ترتیب در ردیف های بعدی قرار گرفته است.

*کسب رتبه دوم فناوری دانشگاه کاشان در بین دانشگاه های جامع

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان در ادامه کسب رتبه دوم فناوری دانشگاه کاشان در بین دانشگاه های جامع کشور را خبر داد و گفت : بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه کاشان با 364 مقاله علاوه بر این رتبه پنجم در میان کل دانشگاه های کشور را نیز در حوزه فناوری نانو در سال 2016 میلادی کسب کرد.

مجید منعم زاده اظهار داشت: بر اساس این گزارش بیش از ۱۵۴ هزار مقاله مرتبط با فناوری نانو در سال ۲۰۱۷میلادی در وب آو ساینس منابع شده است.

وی افزود: تقریبا ۵۰ درصد این مقالات توسط کشورهای چین، آمریکا، هند، ایران و کره جنوبی تولید شده و بر این اساس ایران با تولید ۸ هزار و ۷۹۱ مقاله رتبه چهارم تولید علم و فناوری نانو را به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/م

 

کسب رتبه های برتر ملی دانشگاه کاشان در نانو وبهره وری پژوهشی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به منظور تربیت، آموزش و ارتقای توانمندی کارکنان حائز شرایط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح جهت احراز مشاغل حکمرانی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (سنجش علمی و ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی) در چهار رشته؛ حکمرانی اجتماعی، حکمرانی فرهنگی، حکمرانی اقتصادی و حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ به شیوه آموزشی - پژوهشی دانشجو می پذیرد.

مهلت ثبت نام: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه به نشانی زیر مراجعه نمایید.
governanceschool.ir

کد خبر 845251 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو

دیگر خبرها

  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام