Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری مالی دانشکده کشاورزی شهرستان سرایان گفت:فضاهای اداری آموزشی دانشکده کشاورزی شهرستان سرایان با اغتباری بالغ بردومیلیاردتومان تکمیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ابراهیم زاده معاون اداری مالی دانشکده کشاورزی شهرستان سرایان در گفتگو با سرایان بیدار گفت: عملیات اجرایی آسفالت 16هزارمتر مربع معابردانشکده کشاورزی شهرستان سرایان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی وعمرانی این دانشکده، با نظارت فنی دانشگاه بیرجندطی روزهای گذشته پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای عملیات آسفالت یکی ازمشکلات اساسی دانشجویان و اساتید در خصوص تردد در معابرخاکی دانشکده که موجبات نارضایتی آنان رافراهم کرده بود رفع و زیر ساخت های این دانشکده تکمیل شد.

معاون اداری مالی دانشکده کشاورزی شهرستان سرایان در ادامه با اشاره به عملیات پایانی احداث فاز دوم ساختمان آموزشی و پژوهشی این دانشکده با زیربنایی بالغ بردو هزارو250 مترمربع اظهارکرد: با اعتباری بالغ بردو میلیارد و۷۵۰ میلیون تومان ،کل فضا های اداری و آموزشی ، دانشکده کشاورزی به پنج هزارو 200 متر مربع  افزایش یافت.

 ابراهیم زاده گفت: عملیات اجرایی احداث و تجهیز سالن آمفی تئاتردانشکده کشاورزی سرایان با ظرفیت ۱۲۰ نفردرقالب فاز دوم ساختمان آموزشی نیز پایان یافته است.

 وی ازپیشرفت فیزیکی 95 درصدی عملیات اجرایی فازدوم این مرکزعلمی خبردادوخاطرنشان کرد:با اتمام عملیات تکمیلی نمازخانه دانشکده ،در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری ازآن خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند