Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه هر دو پرواز این بالگرد ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه و ۱۲ و ۳۸ دقیقه روز جمعه ۶ بهمن ماه ۹۶ انجام شد گفت: پرواز اول برای خانم ۶۰ ساله‌ای با سابقه بیماری قلبی در درمانگاه شهید بهشتی باشت و پرواز دوم، ۱۴ دقیقه بعد برای خانم ۷۰ ساله‌ای که در واژگونی پژو ۴۰۵ در محور بهره عنا مصدوم شده بود صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلال پوران فرد افزود: با اعلام خبر واژگونی پژو به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵، بلافاصله اورژانس پایگاه باشت به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: کارکنان اعزامی در صحنه حادثه با توجه به خونریزی شدید در ناحیه سر اقدامات کنترل خون ریزی، پانسمان و دیگر اقدامات درمانی لازم را برای مصدوم انجام دادند.
پوران فرد گفت: با توجه به نیاز هر دو مصدوم به اقدامات سریع اورژانسی، توسط بالگرد اورژانس گچساران به بیمارستان شهید رجایی این شهرستان انتقال داده شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز اردبیل - مشهد از ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پرواز‌ها جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل – مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
محمد قصابی افزود: نخستین پرواز ۱۴ اردیبهشت انجام میشود و در صورت استقبال برای افزایش تعداد این پرواز‌ها اقدام می‌کنیم.
وی گفت: هواپیمای BAE با شماره پرواز ۱۰۹۸ ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک می‌کند و ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری