Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان: ارتباط با جوانان توصیه ای است که هر بار خدمت تولیت حضرت امام حاضر می شویم بر آن تاکید می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام عباس کمساری ضمن تقدیر از اسقبال پرشور هنرمندان از این جشنواره اظهار کرد: ارتباط با جوانان توصیه ای است که هر بار خدمت تولیت حضرت امام حاضر می شویم بر آن تاکید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لطف خدا همکاران من در موسسه تنظیم و نشر آثار امام به این سفارش عمل کردند، امروز نگارستان امام خمینی مرجع جوانان است و هر روز گروه گروه جوانان در حوزه ها و گرایش‌های مختلف در نگارستان حضور دارند و ما از محضر آنها استفاده می‌کنیم.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) استان اصفهان گفت: یکی دیگر از سفارش‌های تولیت امام خمینی این است که سعی کنید در ترویج اندیشه امام از زبان تاثیرگذار هنر استفاده کنید، زیرا هر اندیشه‌ای که از زبان هنر ارائه شود جذابیت داشته و ماندگاری دارد.

وی بیان کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام مفتخر است که در شهری که پایتخت هنر لقب گرفته از همه عرصه‌های هنری برای ترویج اندیشه‌های هنر استفاده کردیم و هنرمندان اصفهان به این وظیفه و هنر استفاده کردند.

حجت‌الاسلام کمساری افزود: در حوزه هنرهای تجسمی آثار فاخری تولیدی شده، در بخش فیلم دومین جشنواره فیلم روح‌الله سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود، همچنین امسال نخستین جشنواره داستان روح الله برگزار شد و در عرصه شعر پانزدهیمن جشنواره شعر بهمن در اسفندماه برگزار خواهد شد و در شهریور ماه نیز نخستین جشنواره عکس و اکنون نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله را برگزار کردیم.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) استان اصفهان گفت: از همه همکارانم در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، شورای سیاستگذاری جشنواره تشکر می‌کند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» اعلام کرد جوایز این دوره از جشنواره مذکور به ۴ میلیون دینار عراق افزایش یافته است.

این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق و در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی برگزار می‌شود.

همچنین به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار و در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار دینار عراقی اهدا می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، داورانی از کشورهای عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران به بررسی و داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی الکترونیکی daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6063347 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • ماه مبارک رمضان سبب بیداری امت اسلامی در برابر ظلم علیه مسلمانان خواهد شد
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی
  • تاثیر ارتباط روانی پایدار میان والدین و کودکان در بزرگسالی