Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جعفری،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که طرح مدارس مروج سلامت یک طرح کشوری و بین المللی است گفت: این طرح یک برنامه مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان آموزش و پرورش است که از سال 89 به صورت آزمایشی در 18 مدرسه استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: امسال 700 آموزشگاه از 2500 آموزشگاه استان همدان در طرح مدارس مروج سلامت شرکت دارند.

 عبدالله جعفری با تأکید بر این که رویکرد مدارس مروج سلامت توانمندسازی است اظهار داشت: مدار مروج سلامت به دنبال استقرار نظامی برای ارتقای سلامت در مدارس است که مشارکت اولیاء و معلمان و دانش‌آموزان را می‌طلبد.

  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان افزود: سال گذشته 133 آموزشگاه استان در اجرای طرح مروج سلامت 5 ستاره، 185 مدرسه 4 ستاره و 121 مدرسه 3 ستاره شدند.

  وی با بیان این که مدارس مروج سلامت رتبه بندی می‌شوند بیان کرد: طرح مدارس مروج سلامت در 8 آیتم به دنبال فراهم کردن امکانات است و ارزیابی و ممیزی این مدارس نشان دهنده پیشرفت مدارس در زمینه ارتقای سلامت است به‌طوری که اگر مدرسه‌ای در این 8 آیتم رتبه لازم را کسب کند ستاره کسب می‌کند.

انتهای پیام/ ش

در 700 آموزشگاه استان همدان طرح مدارس مروج سلامت اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل

علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

به گفته او، هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
او در ادامه گفت: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل