Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون تکواندو؛ نخستین دوره مسابقات "گرنداِسلم" تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه بانوان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار شد.
این رقابت‌ها به صورت سری در حال پیگیری و سری پنجم و پایانی به صورت تیمی از ساعت ۳:۳۰ صبح امروز (شنبه) به وقت تهران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ (تیمی قهرمانی جهان) موفق شد جواز حضور در این رویداد را بدست آورد، همچنین روسیه که عنوان نایب قهرمانی جام جهانی را بدست آورده بود، تیم چین به عنوان میزبان مسابقات و کره جنوبی هم به عنوان تیم پیشنهادی از طرف کمیته فنی در این رقابت‌ها حضور دارند.
بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی تکواندو ایران در نخستین گام به مصاف تیم روسیه رفت و توانست با نتیجه ۳۹ بر ۲۰ پیروز این میدان باشد و به فینال راه پیدا کند.
نمایندگان کشورمان در فینال این دوره از مسابقات با برنده چین و کره‌جنوبی مبارزه می‌کنند.
تیم ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی، سیدحسین احسانی، عرفان ناظمی، مهدی خدابخشی و سعید رجبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.
هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز باشد.
در این مسابقات به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۵ هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا