Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@04:18:36 GMT

نکات مهم انتخاب هدیه مناسب

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۵۰۰۳

نکات مهم انتخاب هدیه مناسب

اگر بخواهید لباس هدیه دهید باید سایز خانم‌ها را دقیق بدانید چرا که هدیه دادن لباسی با سایز کوچکتر یا حتی بزرگتر به یک خانم، ممکن است شما را در دردسر بزرگی بیاندازد!به گزارش بلاغ،  مراسم مهمی در راه است؛ شاید یک تولد، یک سالگرد یا جشن فارق‌التحصیلی باشد و شما به دنبال یک هدیه مناسب هستید که به همسر، دختر یا مادرتان بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از بیتوته این هدیه قرار است نشان دهد که شما چقدر به او اهمیت می‌دهید، چقدر به یاد او هستید. پس گزینه‌های خود را بررسی کنید.

 

 

بهترین هدیه برای خانم‌ها

در میان گزینه‌های شما احتمالا پوشاک، کفش، گل، کتاب، زیورآلات در اولویت هستند. اگر بخواهید لباس هدیه دهید باید سایز خانم‌ها را دقیق بدانید چرا که هدیه دادن لباسی با سایز کوچکتر یا حتی بزرگتر به یک خانم، ممکن است شما را در دردسر بزرگی بیاندازد! در این مواقع، خرید شال و روسری یا شاید یک لباس فری سایز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر سایز او را می‌دانید، می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک لباس پوشیدنشان، از مغازه‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

انتخاب یک هدیه مطمئن

در لیست گزینه‌های هدیه، زیورآلات شاید اولین گزینه شما نباشد، ولی مطمئن باشید که یکی از بهترین راه‌های نشان دادن عشقتان به یک زن، همین زیورآلات است. یک زیور می‌تواند نمادی از یک تعهد باشد یا نشان‌دهنده یک احساس قشنگ. اما لزوما هم قرار نیست یک معنی خاص داشته باشد و می‌تواند یک چیز ساده و کوچک باشد. قبل از هرچیز خیلی مهم است که بودجه خود را مشخص کنید. اگر بودجه شما زیاد است و دستتان در خرید باز است، انتخابات زیادی خواهید داشت.

اگر برای خرید هدیه تردید دارید و نمی‌دانید چطور می‌توانید خانم‌ها را خوشحال کنید، باید گفت که اکثر خانم‌ها از طلا خوششان می‌آید. طلا همیشه یک انتخاب مطمئن است و در واقع بهترین راه حل برای آقایانی که به بن‌بست رسیده‌اند و وقت زیادی هم برای خرید هدیه ندارند طلاست. یک نکته خیلی مهم این است که با توجه به سلیقه و علاقه طرف مقابل برایش هدیه بخرید. مثلا قبل از خرید طلا برای همسرتان، به زیورآلاتی که استفاده می‌کنند خوب دقت کنید و به این سوال‌ها جواب دهید.

طلای سفید دارند یا طلای زرد؟ اکثرا چه طرحی دارند؟ نگین‌های زیادی دارند یا کم؟ اگر از سنگ در آن‌ها استفاده شده‌است چه نوع سنگی است؟ با پاسخ به این سوال‌ها شما ایده اولیه برای خرید را دارید. سپس می‌توانید از میان دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر و ...، هدیه را انتخاب کنید.

در طول تاریخ، طلا همیشه با ارزش و گران‌بها بوده است و مشتری درجه یک آن هم خانم‌ها بوده‌اند. طلا زینتی است که می‌تواند دل خیلی از خانم‌ها را به دست بیاورد. طراحان زیورآلات ایرانی امروزه طرح‌های جدیدی خلق کرده‌اند و طلا را نه به شکل سنتی، بلکه در کنار چرم، سنگ، شیشه و حتی نقره و برنج، قرار داده‌اند و طرح‌های مدرن و جذابی تولید کرده‌اند. البته این زیورآلات زیبا، قیمت بالایی هم دارند که شاید همه توان پرداخت آن را نداشته باشند.

همیشه گرانترین بهترین نیست

شما لزوما مجبور نیستید پول زیادی خرج کنید تا علاقه خودتان را نشان دهید؛ و یا انکه حتما نباید یک هدیه لوکس و تجملی باشد تا کسی را خوشحال کند. اگر بودجه زیادی ندارید، هدیه شما می‌تواند ساده و با قیمت مناسب باشد مثل گردنبند‌های فیروزه و طلا دخترانه که برای دختر خانم‌ها بسیار جذاب است، و یا یک زنجیر طلای ظریف برای همسرتان باشد که طراحی منحصربه‌فردی دارد.

همسر شما، نیمه کامل کننده شماست و برای او مهم است که شما حس خود را به او ابراز کنید، اما چطور می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ به خانمی که خیلی به دنبال هدیه‌های گران‌بها و پر زرق و برق نیست، می‌توان یک گردنبند نقره هدیه داد با یک زنجیر ظریف و یک آویز کوچک که همیشه به گردن داشته باشد و هر بار که به آن نگاه می‌کند به یاد شما بیافتد، یا شاید یک گوشواره نقره که با هر لباسی هماهنگ شود، او را خیلی خوشحال کند. از طرح‌های پرطرفدار در زیورآلات نقره، ترکیب نقره با سنگ‌های فیروزه و یاقوت است. شما می‌توانید برای دیدن مدل‌های جدید از زیورآلات نقره به فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید یا حتی طرح مورد نظرتان را به نقره‌کاران سفارش دهید. نگران سیاه شدن نقره هم نباشید چراکه با چند ترفند ساده می‌توانید خیلی راحت نقره‌جات قدیمی خود را سفید کنید.

بدلیجات مدرن را دست کم نگیرید

سال‌هاست که بدلیجات بسیار پرطرفدار شده‌اند و دیگر مثل قدیم نیست که بدلیجات کم ارزش باشند و همه فقط طلا دوست داشته باشند. برند‌های معتبر مد و لباس امروزه زیورآلات بدلی بسیار زیبا و جذابی طراحی می‌کنند که البته قیمت‌های کمی هم ندارند. گردنبند‌هایی با سنگ‌های مصنوعی خوش‌رنگ، دستبند‌های چرمی که با نخ‌های مرغوب گلدوزی شده‌اند، مروارید‌های مصنوعی، ترکیب فلزاتی مثل برنج، مس، زینک و صد‌ها ترکیب دیگر که با لباس‌ها رسمی و غیر رسمی هماهنگ می‌شوند.

یکی از جذاب‌ترین زیورآلات بدلی برای خانم‌ها گوشواره است که انواع مدل‌های آن در بازار امروزی وجود دارد. یکی از این مدل‌ها تلفیق طرح‌های سنتی با مدرن است. مانند طرح ترمه که بر روی یک گوشواره شیشه‌ای از برند غیر ایرانی حکاکی شده است و یا استفاده از منگوله‌های قدیمی در یک گوشواره، طرح‌هایی هستند که یک دختر با سلیقه مدرن حتما به آن‌ها علاقه‌مند خواهد شد. برای سفارش و خرید انواع مدل‌های گوشواره و آویز گوش می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید چرا که معمولا به روزتر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بیرون هستند.

در نهایت اگر تصمیم گرفتید برای هدیه دادن به سراغ زیورآلات بروید، انتخابات زیادی خواهید داشت. دلتان را به دریا بزنید و برای ابراز احساسات خود خلاق باشید. فراموش نکنید که یک هدیه ساده یا یک هدیه گران‌بها، به یک بسته‌بندی خوب و مناسب احتیاج دارد. شما می‌توانید از جعبه‌های آماده استفاده کنید و یا حتی خودتان یک جعبه کادو خلاقانه و راحت بسازید.

برای تزیین جعبه هم می‌توانید از گل‌های طبیعی استفاده کنید چراکه خانم‌ها عاشق گل هستند. این بار به‌جای گل رز، از گل‌های دیگر مثل زنبق یا سوسن روی هدیه خود امتحان کنید و با توجه به رنگ گل‌ها، رنگ کاغذ کادو یا جعبه کادو را انتخاب کنید، چون هماهنگ کردن رنگ‌ها هدیه شما را جذاب‌تر می‌کند. به خاطر داشته باشید، اینکه شما خودتان هدیه را تهیه و تزیین می‌کنید، برای طرف مقابل بسیار با ارزش است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ما در این مطلب مهم ترین نکاتی که باید برای خرید این دانه های با ارزش در نظر داشته باشید را به طور خلاصه شرح داده ایم.

اما اگر برایتان سوال است که دقیقا قهوه های عربیکا و روبوستا چه تفاوتی دارند و تاریخچه آنها چیست بهتر است مقاله کامل در این رابطه با عنوان تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا چیست؟ راز مخفی کافئین، طعم و عطر قهوه خوب! را مطالعه کنید و سپس به خواندن ادامه این مطلب بپردازید.

نکات مهم برای خرید قهوه عربیکا

قهوه های عربیکا قیمت بالاتری نسبت به روبوستا دارند و خوش عطر و طعم هستند. همچنین این قهوه ها تنوع بسیار زیادی دارند و برای قهوه های دمی و فرانسه استفاده می شوند.

قهوه عربیکا انواع اسپشیالیتی نیز دارد که بسیار با کیفیت و خوش طعم هستند. اگر از قهوه های ترکیبی استفاده می کنید بهتر است حتما قهوه عربیکا در آن به کار رفته باشد.

کافئین قهوه عربیکا چقدر است؟

کافئین قهوه عربیکا نصف روبوستا و بین 1.2 تا 1.5 درصد است اما این میزان همچنان بسیار بیشتر از کافئین چای است. جالب است بدانید یک قهوه فرانسه یا اسپرسوی دبل عربیکا می توان به اندازه یک نوشیدنی انرژی زا کافئین داشته باشد.

آیا قهوه عربیکا اسیدی و ترش است؟

قهوه های عربیکا اسیدی و ترش مزه هستند و به علت این اسیدیته طعم های فوق العاده و متفاوتی در آن ها به وجود می آید. هر چند اگر اسیدیته قهوه را دوست ندارید می توانید با خرید قهوه های عربیکا تیره تر و دم کردن به روش فرانسه تا میزان زیادی ترشی قهوه عربیکا را کم کنید.

تلخی قهوه عربیکا چقدر است؟

قهوه های عربیکا عموما زیاد تلخ نیستند و به اصطلاح شیرین هستند. تلخی قهوه عربیکا نشانه کیفیت پایین یا رست تیره است. توجه کنید در صورت رست تیره تر، تلخی قهوه عربیکا نشانه کیفیت پایین نیست.

چه میزان رست و برشتگی برای قهوه عربیکا خوب است؟

اگر قرار است قهوه عربیکا به صورت دمی و فرانسه مصرف شود رست های روشن به علت حفظ عطر و طعم خاستگاه قهوه انتخاب بهتری هستند. اما اگر قصد دارید قهوه عربیکا را برای اسپرسو یا در ترکیبات اسپرسو استفاده کنید رست های تیره تر به علت ترشی کمتر مناسب تر هستند.

در ایران برای کمتر کردن ترشی اسپرسو رست های روشن عربیکا را با روبوستا ترکیب می کنند و این کار باعث بالا رفتن کافئین و پایین آمدن قیمت می شود اما قهوه های اسپرسوی بسیار با کیفیت به طور کامل عربیکا هستند اما رست تیره تری دارند.

بهترین نوع قهوه عربیکا از لحاظ کیفیت و طعم کدام است؟

اگر قهوه را به صورت دان می خرید کافی است به دانه های قهوه نگاه کنید. هر چقدر دانه های قهوه از نظر اندازه و رنگ یک دست تر باشند آن قهوه با کیفیت تر و گران تر است. بهترین قهوه های عربیکا اسپشیالتی نام دارند و تک خاستگاه و ترکیب نشده با سایر قهوه ها هستند.

قهوه های عربیکای کشور های مختلف بسیار متفاوت از هم هستند و انتخاب از میان آنها سلیقه ای است. اما قهوه های عربیکا کلمبیا همه پسند تر، قهوه های برزیلی اقتصادی تر و قهوه های اتیوپی و کنیا بسیار معطر و اسیدی تر هستند.

برای اینکه قهوه مورد علاقه خود را پیدا کنید بهتر است سری به سایت های فروش قهوه بزنید و با توجه به توضیحات آنها قهوه های مختلف را تست کنید.

نکات مهم برای خرید قهوه روبوستا

خوب است بدانید به طور کلی قهوه های روبوستا به عنوان قهوه های اقتصادی و با کیفیت کمتر نسبت به عربیکا شناخته می شوند. اما این به معنی بد بودن مصرف این نوع قهوه ها نیست و این قهوه ها نیز کاربرد و طرفداران خاص خود را دارند.

به طور کلی قهوه های روبوستا تنوع طعمی و عطری کمی دارند و به عنوان قهوه ای با عطر طعم متوسط به حساب میروند. بهترین انواع روبوستا نوت های طعمی کاکائو و دودی دارند و انواع بی کیفیت آن طعمی شبیه خاک و لاستیک می دهند.

کافئین قهوه روبوستا چقدر است؟

یکی از اولین مواردی که در مورد قهوه ها سوال می شود میزان کافئین آنها است. نکته مهمی که در مورد قهوه روبوستا وجود دارد میزان کافئین بالای آن است. کافئین قهوه روبوستا چیزی بین 2.3 تا 2.5 درصد است و این میزان تقریبا دو برابر قهوه عربیکا است.

اگر به کافئین حساسیت دارید بهتر است قهوه روبوستا را به صورت خالص میل نکنید و آن را به در ترکیب با عربیکا مصرف کنید.

جالب است بدانید یک شات اسپرسوی دبل روبوستا دو برابر نوشیدنی های انرژی زا کافئین دارد!

آیا قهوه روبوستا اسیدی و ترش است؟

قهوه روبوستا ترش نیست! بعضی از افراد میانه ای با ترشی و اسیدیته قهوه ندارند و ترجیح می دهند قهوه شان اسیدیته نداشته باشد. اما جالب است بدانید اسیدیته بیشتر قهوه نشانه کیفیت بیشتر آن است و بخشی از طعم ها و عطر بی نظیر قهوه حاصل همین اسیدیته است.

اگر قصد دارید ترشی قهوه شما کم شود آن را با قهوه روبوستا ترکیب کنید.

تلخی قهوه روبوستا چقدر است؟

تلخی قهوه روبوستا چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت قهوه روبوستا از قهوه عربیکا تلخ تر است ولی انواع بی کیفیت تر آن تلخ تر نیز هستند. به طور کلی تلخی بیش از حد قهوه نشانه خوبی نیست و بهتر است از مصرف قهوه هایی که بیش از حد تلخ هستند خودداری کنید.

اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که قهوه ذاتا حاوی مواد تلخ مزه است و تلخی قهوه روبوستا دو تا سه برابر انواع عربیکا است.

چه میزان رست و برشتگی برای قهوه روبوستا خوب است؟

هر چه رست و برشتگی قهوه روبوستا بیشتر شود تلخی آن نیز بیشتر می شود. اما میزان رست قهوه تاثیری بر مقدار کافئین ندارد. زیاده روی در مصرف قهوه های با رست تیره برای سلامتی مفید نیست. قهوه های با رست تیره ممکن است بویی شبیه سوختگی و دود بدهند و حس مانده بودن را به شما منتقل کنند.

رستری های قهوه معمولا قهوه های با کیفیت بالا را زیاد تیره نمی کنند.

اگر رست قهوه بیش از حد کم باشد نیز ممکن است قهوه طعم علف و خامی بدهد که این نیز موردی منفی به حساب می رود.

بهترین نوع قهوه روبوستا از لحاظ کیفیت و طعم کدام است؟

همانطور که در بخش قهوه های عربیکا گفتیم کیفیت قهوه را می توان از روی یک دست بودن دان آن تشخیص داد. در میان انواع قهوه روبوستا در بازار ایران قهوه ویتنام کمترین کیفیت را دارد و قهوه اندونزی محبوب ترین قهوه است و کیفیت قابل قبولی دارد.

قهوه های روبوستای هندی مانند چری و پی بی طعم ضعیف تری نسبت به روبوستای اندونزی دارند. همچنین قهوه های روبوستای آفریقایی مثل اوگاندا و کامرون طعم متفاوت و خاصی دارند و در کیفیت های مختلف موجود هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد