Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از اجرای طرح استاندارد سازی نازل های سوخت مایع (بنزین و گازئیل) در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم بهره مند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۵۶۰ نازل جایگاه های سوخت مایع در استان مستقر است که استاندارد سازی آنها طی دو فاز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فاز نخست اجرای این طرح، ۷۷۱ نازل جایگاه های سوخت مایع مورد ارزیابی کارشناسان استاندارد قرار گرفت که از این تعداد ۶۲۱ نازل، مورد تأیید قرار گرفته و ۱۵۰ نیز به دلیل مغایرت با بندهای استاندارد، پلمب شده و برای رفع نقص به شرکت پخش فرآورده های نفتی معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان داشت: در فاز دوم اجرای این طرح نیز مابقی نازل های سوخت که شامل ۷۸۹ نازل می باشند، طی ۴۵ روز آینده، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در صورت غیراستاندارد بودن، پلمب خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد