Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - استاندار مازندران گفت که کار گروه نظارت بر پرداخت تسهيلات اشتغالزايي در اين استان براي جلوگيري از انحراف در هزينه کرد تشکيل مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، محمد اسلامي روز شنبه در نشست شوراي اشتغال مازندران در ساري افزود : احکام اعضاي کارگروه نظارت بر پرداخت تسهيلات صادر شده و بزودي اين کارگروه در شهرستان ها فعال مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت : دولت تدبير و اميد تسهيلات اشتغالزايي را براي ايجاد اشتغال در روستاها مصوب کرد و نبايد اين وام ها در جاهايي غير از مورد تصويب هزينه شود.
در سال جاري يک هزار و 600 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي براي مازندران اختصاص داده شد.
** جلوگيري از خاصه خرجي
رئيس شوراي اشتغال مازندران همچنين اظهار داشت : تسهيلات اشتغالزايي که دولت براي روستاها اختصاص داده، نبايد صرف خاصه خرجي ها شود.
اسلامي افزود : شايد برخي از افراد بخواهند براي دريافت تسهيلات ارزان قيمت روستايي حتي فرايند کاري خود را تغيير دهند که بايد مراقب بود و به گونه اي برنامه ريزي کرد که از ورود اين افراد که به دنبال صرف تسهيلات بدون ايجاد اشتغال هستند، جلوگيري شود.
وي اظهار داشت : دولت تسهيلات روستايي را براي فقرزاديي در اين مناطق اختصاص داده و بايد در اين جهت نيز هزينه شود.
** جذب 86 درصد تسهيلات بهزيستي
مديرکل بهزيستي مازندران هم در اين نشست گفت که 86 درصد از تسهيلات اشتغالزايي مربوط به مدد جويان بهزيستي تاکنون جذب شده است.
سعيد آرام مبلغ تسهيلات جذب شده را حدود 940 ميليارد ريال اعلام کرد.
وي گفت : همچنين در اين مدت يک هزار و 800 مدد جوي بهزيستي از محل هدفمندي يارانه ها تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار گرفتند.
** تسهيلات 165 ميليارد توماني سرمايه درگردش
دبير شوراي اشتغال مازندران هم گفت که در سال جاري 165 ميليارد تومان تسهيلات سرمايه در گردش براي کارآفرينان روستايي مصوب شد.
کامران اصغري افزود : اين تسهيلات به کارآفرينان فعال در نواحي صنعتي مستقر مناطق روستايي پرداخت خواهد شد.
خبرنگار : حسين فلاحتي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
6982/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان