Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تیم‌های مقاومت شهید نوروزی و شهدای نوین چلیچه و دهیاری صادق‌آباد سامان به عنوان نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور حضور دارند.

در این مسابقات، تیم شهدای نوین چلیچه با تیم‎های شهرداری دشتی پارسیان، دشتیاری سیستان و بلوچستان، کامبادن کرمانشاه، آریا اصفهان و فدک ارومیه رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دهیاری صادق آباد سامان هم به مصاف تیم‌های طوفان بندر سیریک، ابوذر شوش، شهدا بابلسر، دهیاری صادق آباد، هیئت فوتبال بافق و شهرداری همدان می‌رود.

همچنین تیم مقاومت شهید نوروزی چلیچه با تیم‌های دریانوردان بوشهر، ماهان طاد اصفهان، پدیده بندر ترکمن، قدس ماهشهر و کوثر آبی بندرلنگه به رقابت می‌پردازد.

مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور با حضور ۲۳ تیم، از ۱۳ بهمن ماه جاری به میزبانی شهر‌های دشتی، بندر سیریک هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

حضور سه تیم چهارمحال و بختیاری در مسابقات فوتبال ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، از ورود سیستم هدست های جدید به داخل کشور خبر داد تا مسابقات باقیمانده از لیگ برتر، با این دستگاه ها برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: پنج سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • دیوار ساحلی دوره زندیه در بندر خمیر مرمت می‌شود
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود