Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان طی 24ساعت گذشته در قالب 17 تیم عملیاتی به تعداد 46 نفر و با 9 دستگاه آمبولانس، 9 خودروی نجات و کمکدار عازم ماموریت جاده ای شدند.
وی اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر در این ماموریتها به 57 خودروی گرفتار در مسیرهای ارتباطی این استان به ویژه خودروهای گرفتار در کیلومتر 95 آزاد راه زنجان - قزوین لاین شمالی و کیلومتر 40 زنجان به طارم امداد رسانی کردند و در راه ماندگان را در پایگاه های امداد جاده ای اسکان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با توجه به کاهش محسوس دما طی هفته جاری تیم های امداد و نجات هلال احمر این استان نیز آماده خدمات رسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان احتمالی هستند و از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نمی کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس توصیه می شود با توجه به کاهش محسوس دما و وقوع یخبندان رانندگان قبل از سفر از وضعیت جوی اطلاع داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، امداد گران هلال احمر استان اواخر دی امسال نیز به 101مسافر گرفتار در برف و کولاک یاری رساندند که از این تعداد 21 نفر در راه مانده در پایگاه های امداد جاده ای ایجرود و خدابنده اسکان داده شدند.
هم اکنون 60 نفر از نیروی هلال احمر این استان در 15 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر آماده خدمات رسانی به سانحه دیدگان به ویژه در روزهای سرد سال است.
بر اساس آخرین آمار ارائه شده، طی 9 ماهه امسال نیروهای هلال احمر این استان در مجموع به 713 مورد حادثه در این استان امداد رسانی کردند که از این تعداد 20 مورد آن مربوط به برف و کولاک بوده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۴۳ نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در جنوب این استان خبر داد.

حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران ، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان