Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@10:18:01 GMT

غلامرضا موسوی جزو مافیای سینماست!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۵۵۴۲

غلامرضا موسوی جزو مافیای سینماست!

به گزارش جهان نيوز، با گذشت چند روز از جلسه شورای عالی تهیه کنندگان، اخباری در مورد درگیری فیزیکی بین اعضای این شورا به گوش می‌رسید. امیر حسین شریفی عضو انجمن تهیه کنندگان مستقل در گفت‌وگو با آی سینما به تندی از غلامرضا موسوی انتقاد می‌کند و می‌گوید او از پست‌های صنفی خود سو استفاده شخصی می‌کند. او همچنین خبر درگیری فیزیکی خود با غلامرضا موسوی در این جلسه را تایید یا تکذیب نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو شنبه شب، جلسه شورای عالی تهیه کنندگان در ساختمان شماره 2 خانه سینما (وصال) برگزار شد. با گذشت چند روز از این جلسه شایعه‌هایی در مورد درگیری‌های فیزیکی بین اعضای این شورا در برخی رسانه‌ها منتشر شد. یکی از این شایعه‌ها این بود که امیر حسین شریفی تهیه کننده «ضیافت» با غلامرضا موسوی دبیر سابق این شورا درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرده است.

در رابطه با این موضوع امیر حسین شریفی در گفت‌و گو با آی سینما خبر درگیری فیزیکی خود با غلامرضا موسوی را نه تایید کرد و نه تکذیب، اما در ادامه گفت: «بنده به عنوان یکی از اعضای انجمن تهیه کنندگان مستقل سال‌هاست که جلوی آقای غلامرضا موسوی ایستاده‌ام، چون ایشان به اسم شورای عالی تهیه کنندگان تخلفات بسیاری انجام داده است.»

شریفی در ادامه ادعا کرد: «آقای موسوی جزو مافیای سینمای ایران است و از طرفی با دفتر «فیلمیران» هم همکاری می‌کند و از صنف تهیه کنندگان هم به عنوان رییس شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل سوء استفاده‌های شخصی می‌کند. من به همراه آقای بانکی و سایر اعضای انجمن تهیه کنندگان مستقل جلوی ایشان خواهیم ایستاد و اخیرا ایشان را از سمت ریاست انجمن تهیه کنندگان مستقل برکنار کردیم تا دیگر این انجمن به صورت شورایی اداره شود.»

غلامرضا موسوی واکنشی به اخبار اخیر نشان نداده است. آی سینما آمادگی دارد نظرات او درباره شایعه درگیری فیزیکی و حرف‌های شریفی را انعکاس دهد.

منبع : آی سینما

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای شعرا

  کوله به دوش و هندزفری به گوش، طوری‌ که انگار تنها هدف بیرون آمدنم از خانه پیاده‌روی بوده، طولانی و بی‌هدف زیر سایه‌ درختان بی‌‌برگ قدم می‌زدم که عطر قهوه‌ اولین کافه‌ای که از کنارش رد می‌شدم، با صندلی‌های رنگی که کنار در ورودی گذاشته شده بود، توجهم را جلب کرد. خیلی کوتاه نگاهی به داخل کافه انداختم. عکس شاعران روی دیوارِ ساده‌‌ کافه، به قدری برایم دلچسب بود که نیاز نباشد به چیز دیگری توجه کنم و وارد شوم و پشت میز کوچکی، کنار همان قاب عکس‌ها بنشینم و حتی وقتی منوی بدون قیمت را دیدم، نظرم در رابطه با کافه‌اش تغییری نکند.تا سفارشم آماده شود، لپ‌تاپ را از کوله بیرون آوردم و روی میز گذاشتم تا آخرین بخش‌های تحقیقم را انجام دهم اما هر چقدر تمرکز می‌کردم، با خواندن نهایتا دو خط از مطلب حواسم پرت آهنگی می‌شد که در کافه با صدای بلند پخش می‌شد.تازه تلاش‌هایم برای کنار آمدن با صدای بلند آهنگ جواب می‌داد که سروصدای بازی مافیا هم اضافه شد و کلا از انجام‌دادن کار منصرفم کرد.من به‌تنهایی شرمنده‌ چهره‌های روی دیواری بودم که از آنها فقط برای زیباسازی فضا یا حتی بدتر، برای خالی‌نبودن محیطی استفاده می‌شد که هیچ درکی از آنها نداشتند. وقتی هم که سفارشم را حساب کردم و از آنجا بیرون آمدم، با دیدن قیمت روی رسید متوجه شدم هیچ‌وقت ظاهر یک کافه، دلیل قابل قبولی برای منوی بدون قیمتش نیست.

دیگر خبرها

  • مافیای شعرا
  • مافیای تهران می‌خواهد این ویدئو را نبینید!
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما