Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان زنجان به ضرورت اطلاع رسانی برای ایجاد موقوفات جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج درست فرهنگ وقف زمینه حل مشکلات را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز شنبه در جمع خبرنگاران به ضرورت اطلاع رسانی ترویج سنت حسنه وقف تاکید کرد و افزود: در زمان حاضر نگاه حاکم بر وقف، تا اندازه قابل توجهی همچنان نگاه سنتی است و لازم است تلاش کنیم تا واقفان به حوزه های مختلف دیگری که با شرایط زمان حال تناسب بیشتری دارد، موقوفات جدیدی را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر فرهنگ وقف را به درستی در سطح جامعه ترویج کنیم، بسیاری از مشکلاتی که اکنون در حوزه های مختلف با آنها مواجه هستیم قابل حل می شود.
عسگری به ظرفیت های موجود در زمینه فرهنگ وقف در زنجان اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ وقف می تواند فرصتی برای بسیاری از کارها باشد و با به جا آوردن نیت های واقفان برخی کمبودها و مشکلات را در بخش های مختلف حل کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز به ضرورت روی آوردن واقفان به نیت های جدید وقف تاکید کرد و گفت: به واسطه وقف هایی که در گذشته انجام شده، در حوزه های چون احداث مسجد و حسینیه مستغنی شدیم.
حجت الاسلام جعفر جنتی اظهار امیدواری کرد؛ واقفان خیر اندیش بواسطه درکی که از مسائل روز جامعه دارند، به سمت نیت های جدید در انجام وقف ها بروند تا زمینه حل برخی مشکلات در موضوعاتی همچون اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا ، تاکنون 2 هزار و 763 موقوفه در استان زنجان به ثبت رسیده است.
این موقوفات 26 هزار و 680 رقبه را شامل می شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت

دریافت 11 MB

به گزارش قدس خراسان، امیر قربانپور اظهار کرد: در میز خدمت اعضای اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌ها و دستگاه‌های مختلف که به اصناف مربوط می‌شود حضور دارند و مشکلات اصناف مطرح می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها سعی می‌کنند توضیحات لازم را به اصناف بدهند یا همین جا موضوع مطرح می‌شود تا راه حل مناسبی پیدا شود و حرکت رو به جلو صنوف مختلف را فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود