Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به اسمان استان مرکزی و بارش برف و کاهش دما خبر داد .  

کارشناس هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد پیرو اطلاعیه این سازمان ، هسته اصلی سامانه بارشی که در حال ورود به نواحی غرب و جنوب غرب کشور است طی ساعات آتی مناطق غربی ، دامنه های زاکرس و البرز و مناطق شمال و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم فلاح زاده افزود : در استان مرکزی پیش بینی می شود از ساعات بعد از ظهر بارش ها تشدید شود و بارشها عمدتا به صورت برف خواهد بود و تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد یافت .
وی ادامه داد : بر این اساس احتمال اختلال در تردد جاده ها ، معابر عمومی و گردنه های برفگیر استان مرکزی به دلیل کولاک و بارش برف و یخ زدگی وجود دارد.
فلاح زاده گفت : همچنین به اطلاع کشاورزان ، گلخانه داران و سایر بخش ها می رساند با عبور سامانه بارشی دمای هوا بین 10 تا 15 درجه کاهش خواهد یافت .

هم اکنون در مناطقی از شهرستان ساوه در بخش نوبران و شهر غرق آباد بارش برف گزارش شده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام تداوم دارد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام در قالب وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، طوفان تندری و در نقاط مستعد تگرگ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط همرفتی بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت می‌شوند، افزود: بارش شدید باران باعث سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد شده و طغیان رودخانه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام ادامه داد: در ارتفاعات صاعقه پیش‌بینی می‌شود و بارش باران ممکن است منجر به ریزش جاده‌ها شود.

کد خبر 750282

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در اهواز
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان