Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@09:15:06 GMT

وعده پزشکیان به سپرده‌گذاران موسسات مالی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۶۱۱۹

وعده پزشکیان به سپرده‌گذاران موسسات مالی

به گزارش جهان نيوز، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست روز چهارشنبه نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، اظهارداشت: بحثی که در این جلسه داشتیم این بود که تا آخر بهمن ها تصمیم هایی که برای سپرده های 100 میلیون تا 200 میلیون تومانی گرفت شده است، تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه موسسات مالی که به مشکل برخورده اند تکلیف سپرده گذاران 100 میلیون را پرداخت کنند، ادامه داد: تا پایان بهمن ماه نباید دغدغه ای در خصوص سپرده های 100 تا 200 میلیون تومان داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تصمیم دیگر نمایندگان سران سه قوه بیان داشت: همچنین برای اینکه در جریان دغدغه ها و صحبت های سپرده گذاران قرار بگیریم، تیمی برای ارتباط و پاسخگویی به مردم برای موسسات مختلف در محل هایی ایجاد می شود.

برگزاری جلسات با حضور نمایندگان سپرده گذاران و رسانه ها
وی ادامه ادامه: این تیم ها به مشکلات سپرده گذاران گوش می دهند اگر می توانستند دغدغه ها را حل کنند اگر در توان و اختیار آنها نباشد، موضوع را به رده بالاتر ارجاع می دهند؛ همچنین این گروه باید نمایندگان از سپرده گذاران مختلف را برای ارتباط با نمایندگان سراه سه قوه شناسایی و انتخاب کنند تا بتوانیم با آنها به صورت مستقیم نیز ارتباط داشته باشیم و جلساتی با حضور نمایندگان سپرده گذاران برگزار کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در جلسات با حضور نمایندگان سپرده گذاران، رسانه ها نیز حضور خواهند داشت تا هر کسی هر حرفی دارد بزند و مشخص شود مطلب را چه قوه ای، دولت، مجلس یا قوه قضاییه آن را پیگیری کند.

پزشکیان با اشاره به تصمیم گیری دیگر نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری موسسات مالی، اظهارداشت: همچنین مقرر شد برای تسویه یک و دو درصدی سپرده های بالای 200 میلیون تومان گروه تسویه ای به سرعت شکل بگیرد، این گروه تسویه، علاوه بر گروهی است که صاحبان موسسات مالی تشکیل داده اند و امورات را کش داده اند، است.

وی توضیح داد: این گروه با حضور نمایندگان، بانک ها، قوه قضاییه و نماینده سپرده گذاران تشکیل می شود تا اموال موسسات مالی شناسایی شود، توسط قوه قضایی برگردانده و به قیمت واقعی به فروش برسد، تاکید داریم که نباید اموال در حراجی فروخته شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تا پایان بهمن ماه تکلیف سپرده های زیر 200 میلیون تومان تعیین شود، اظهار داشت: در گام نخست اصل سپرده به مردم برگردانده می شود و پس از شناسایی اموال در صورتی که پولی باقی بماند سود سپرده ها نیز پرداخت می شود اما این کار نیاز به همکاری سپرده گذاران، قوه قضایی، دولت، مجلس و وزارت اطلاعات دارد.
  منبع: خانه ملت

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شب گذشته( ۲۵ فروردین) عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، در این باره روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای، پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی را اعلام کرد.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در صفحات شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) به این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند که در زیر می‌خوانید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس

« إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

روح‌الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس

«پاسخ مقتدرانه فرزندان پاسدار ملت، نه تنها دل مستضعفین و امت اسلام را التیام بخشید بلکه در بلندمدت امنیت پایدار منطقه را بر مبنای معادلات ترسیم شده توسط محور مقاومت به ارمغان خواهد آورد.

امشب دوباره به دنیا فهماندیم که خاک ایران قابل تهاجم نیست حتی اگر کیلومترها از آن فاصله داشته باشد.»

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس

«الله اکبر -الله اکبر -الله اکبر
‏لعنت بر اسرائیل
به این خرگوش بی نوا گفته بودیم با دم شیر بازی نکن!
‏إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ....
‏⁧تنبیه متجاوز خونریز اصل پذیرفته شده براساس تمام قواعد حقوقی و بین‌المللی است. اسرائیل بازی شومی را شروع کرد که دودش چشم او را کور خواهد کرد.»

مالک شریعتی نماینده تهران

«جمهوری اسلامی براساس حق دفاع مشروع، در پاسخ به انهدام مقر دیپلماتیک خود، ⁧تنبیه ⁩ صهیونیستی متجاوز را آغاز کرد. صدای اصابت موشک‌های نقطه‌زن ساخت ایران در سرزمین‌های اشغالی، بیش از همه‌جا در واشنگتن شنیده شد تا باور کنند معادلات منطقه مدتهاست تغییر کرده است.

مراقب نفوذی‌ها باشیم!»

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار

«پیام روشن عملیات دیشب به جبهه استکبار این بود که هر مرکز شیطنت و هر نقطه خطری که علیه منافع ملت بزرگ ایران فتنه گری کند با سیلی سخت و دقیق مواجه خواهد شد.

‏عملیات ترکیبی و دقیق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تا پایان عمر متجاوران و مزدوران جبهه بدویت مدرن ادامه دارد.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت

«اینبار ⁧تنبیه متجاوز⁩ محدود به پایگاه‌ها و فرودگاه‌های نظامی بود اما ادامه حماقت‌های احتمالی صهیونیست‌ها، قطعا منجر به نابودی زیرساختهای حیاتی این رژیم جعلی خواهد داشت.
‏ایران پیام واضحی را مخابره کرد، در برابر تجاوز به خاک خود، پاسخ کوبنده‌، گسترده و بدون مماشات خواهد بود.»

محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس

« سلامٌ للقدس و سمائها»

علیرضا عباسی نماینده کرج

«کجا دیدی که یک مظلوم تا این حد قوی باشد
‏اگرچه قدرت ما می‌شود تحریم، کتمان نه
‏دفاعِ از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد
‏زمین کارزار ما تل‌آویو است، تهران نه!»

عباس گودرزی نماینده بروجرد

«نصر من الله و فتح قریب...

‏خداوند وعده داده است که مؤمنین را یاری کند و وعده الهی نیز خلاف ناپذیر است...»

روح الله نجابت نماینده شیراز

«دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد
‏زمین کارزار ما تل‌آویو است، تهران نه!»

مهدی عسگری نماینده کرج

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرمینَ مُنْتَقمون

‏⁧وعده صادق⁩

‏رادیو رژیم: این‌حمله فراتر از سطح پیش‌بینی‌های ماست!

‏سطح پیش‌بینی‌هایتان مثل خودتان اشتباه است، هنوز ⁧ایران⁩ را نشناخته‌اید این تنها یک سیلی بود، دست از پا خطا کنید تازه معنی مجازات و فراتر از سطح پیش‌بینی را خواهید دانست.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894896

دیگر خبرها

  • وضع تحریم جدید نفتی علیه ایران توسط کنگره امریکا؟
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۶ فروردین؛ حمایت قاطع نمایندگان از «وعده صادق» سپاه
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامه کاری مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامهٔ کنگره را به‌هم ریخت
  • برنامه کنگره آمریکا به‌هم ریخت
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق
  • نمایندگان مجلس: هنوز ⁧ایران⁩ را نشناخته‌اید، این تنها یک سیلی بود
  • خراسان رضوی از گردش مالی صنایع فولادی و معدنی بزرگ در این استان سهمی ندارد
  • قادری، نماینده مجلس: اطلاعات خریداران ارز باید در اختیار دولت باشد