Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:20:35 GMT

جزئیات تعطیلی مدارس در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۶۱۲۹

جزئیات تعطیلی مدارس در آذربایجان شرقی

مدارس برخی از شهرستان های آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف فردا (شنبه) تعطیل است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا، شنبه هفت بهمن ماه مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) منطقه‌ی خاروانا با یک ساعت تاخیر (راس ساعت ۹ صبح) شروع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) ورزقان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.
بر همین اساس، کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی شهرستان اهر تعطیل و مدارس مناطق شهری اهر دایر خواهند بود.
همچنین کلیه‌ی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) منطقه‌ی کندوان و نظرکهریزی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل اعلام شده‌اند.
در شهرستان میانه نیز کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی تعطیل بوده و مدارس مناطق شهری شهرستان میانه و شهر آچاچی دایر خواهند بود. در منطقه ترکمان چای، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی در دونوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شده‌اند.
مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنایی مناطق شهری منطقه‌ی کاغذکنان شهرستان میانه نیز تعطیل اعلام گردید.
در شهرستان هوراند نیزمدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.
مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی شهرستان هشترود تعطیل بوده و مدارس مناطق شهری شهرستان هشترود با یک ساعت تاخیر و از ساعت 9 شروع به فعالیت می‌کنند.
در منطقه‌ی خواجه مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس استثنائی و مناطق شهری تعطیل اعلام شده و مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.
در منطقه هریس، مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی تعطیل بوده و در مناطق شهری، مراکز پیش دبستانی تعطیل خواهد بود. مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه ی دوره ی اول و دوم هریس نیز با یک ساعت تاخیر، راس ساعت ۹ صبح شروع می‌کنند.
در شهرستان مراغه نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی بخش سراجو در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.
 مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چاراویماق اعم از مناطق شهری و مناطق روستائی با یک ساعت تاخیر، راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.
همچنین مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی شهرستان سراب تعطیل اعلام شده و مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری نیز با یک ساعت تاخیر، راس ساعت ۹ صبح شروع می‌شوند.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست