Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:50:22 GMT

دوشنبه، معرفی قهرمان لیگ برتر وزنه برداری

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۶۶۶۵

دوشنبه، معرفی قهرمان لیگ برتر وزنه برداری

فینال لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های کشور 8 و 9 بهمن ماه به میزبانی تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران (سالن ایرانیان) برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم و فینال لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های کشور باحضور 6 تیم‌ (بیمه رازی، مناطق نفت خیز جنوب، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی، نور همدان ) طی دو روز (8 و 9 بهمن ماه) به میزبانی تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران (سالن ایرانیان) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از گذشت چهار هفته، رده بندی تیم ها به شرح زیر است:

     بیمه رازی: 2427 امتیاز  مناطق نفت خیز جنوب خوزستان: 2367 امتیاز  رعد پدافند: 2350 امتیاز  نیروی زمینی ارتش: 2138 امتیاز  عقاب نیروی هوایی: 1910 امتیاز نور همدان: 1276 امتیاز


هفته پنجم رقابت پایانی وزنه برداران در لیگ سال ۹۶ به حساب می آید. باید دید از ملی پوشانی که در مسابقات جهانی روی تخته رفتند، کدام یک در این رقابت ها وزنه می زنند.
غیبت سعید علی حسینی و کیانوش رستمی با توجه به مصدومیتی که داشتند، قطعی به نظر می رسد؛ اما اینطور شنیده می شود که بهداد سلیمی و سهراب مرادی روی تخته حاضر خواهند شد.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم