Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عزیزپور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغ شده مراجع قانونی، تغییراتی در مفاد آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی ایجاد شده است.
وی یادآورشد: داوطلبان آزمون باید پس از انتشار آگهی ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی استانداری، ثبت نام کنند.
عزیزپور اظهار کرد: بررسی مدارک داوطلبات در بازه زمانی مقرر انجام می شود و رشته های شغلی و شرایط تحصیلی افراد رد آگهی درج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: سهمیه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری های این استان که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده به بیش از یک هزار نفر می رسد در حالی که تعداد افراد حایز شرایط تبدیل وضعیت به بیش از 800 نفر می رسد.
اسفند سال 95، مجوز تبدیل وضعیت استخدامی یک هزار نفر از نیروهای قراردادی کارکنان شهرداری های این استان دریافت شد.
عزیزپور پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری ها و حسب مورد با پیگیری های مجدانه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان، سهم استان زنجان برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی، از 50 هزار نفر کشور بالغ بر یک هزار نفر خواهد بود.
وی یادآورشد: در جلسه ای که در 22 اسفند امسال در سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، سهم زنجان به این میزان رسید.
مدیرکل امرو شهری و شوراهای استانداری زنجان اضافه کرد: از سوی دیگر در همین جلسه با پیگیری های ویژه، مشکل 20 ساله بالغ بر 350 نفر از کارگران شهرداری زنجان و شهرداری های تابعه استان حل شد.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ علی رضا یعقوبی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و شروع فصل امتحانات و همچنین برگزاری آزمون‌های سراسری و استخدامی برخی سازمان‌ها، آگهی‌های جعلی با موضوع  فروش سوالات در فضای مجازی منتشر شده است.   وی افزود: این نوع تبلیغات صرفا ترفندی برای کلاهبرداری است ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی کنند و یا با پرداخت بیعانه از آنها کلاهبرداری نمایند.   رئیس پلیس فتا ایلام عنوان کرد: توصیه می‌شود شهروندان و کاربران گرامی فریب این نوع تبلیغات جعلی را نخورند و از واریز وجه برای صاحبان این نوع آگهی‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری