Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در حالي که کمتر از يک ماه به عرضه موبايل هاي سري گلکسي اس 9 سامسونگ باقي مانده ولي اطلاعات بسياري در مورد مشخصات سخت افزاري و ظاهري منتسب به آنها منتشر شده. حالا مشخص شده اين دو تلفن هوشمند گران ترين موبايل هاي سري گلکسي اس سامسونگ خواهند بود.
قيمت گلکسي اس 7 از 650 دلار شروع مي شد؛ در حالي که گلکسي اس 8 با حداقل قيمت 750 دلار عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر مي رسد قرار است پرچمداران آتي اين سري، يعني گلکسي اس 9 با حداقل قيمت 800 دلاري روانه بازار گردند.
اين موضوع توسط فردي به نام «Ricciolo» در توييتر اعلام شده. او سال هاست که قيمت عرضه تلفن هاي هوشمند سري گلکسي اس سامسونگ را به درستي پيش بيني کرده است.

گمان مي رود يکي از دلايل اصلي اين افزايش قيمت دوربين هاي با گشودگي دهانه لنز متغير باشد. در اين خصوص يادآوري مي کنيم که قرار است دوربين موبايل هاي سري گلکسي اس 9 با ميزان متغير f1.5 و نيز f2.4 به بازار عرضه شوند. بدين ترتيب احتمالاً اين فناوري جديد موجب افزايش قيمت موبايل هاي مذکور شده است.
از ديگر مشخصات اين دو مي توان به ظرفيت باتري 3000 ميلي آمپر ساعتي گلکسي اس 9 و نيز 3500 ميلي آمپر ساعتي گلکسي اس 9 پلاس اشاره کرد. علي رغم اينکه اين ظرفيت نسبت به نسل پيش تغييري نداشته ولي انتظار مي رود شارژدهي آنها بهبود يابد.
بر اساس اعلام سامسونگ قرار است اين دو تلفن هوشمند پرچمدار در 6 اسفند ماه، يعني دقيقاً يک روز پيش از شروع رويداد کنگره جهاني موبايل در بارسلون اسپانيا رونمايي شوند. يادآوري مي کنيم در اين رويداد که از 7 تا 10 اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود، جاي ساير رقباي سامسونگ از جمله هوآوي و ال جي در زمينه معرفي موبايل هاي پرچمدار جديد خالي است، و بدين ترتيب احتمالاً سامسونگ با معرفي تلفن هاي هوشمند سري گلکسي اس 9، به ستاره اين رويداد بدل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد