Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تپه خاکی کوچک در کمربندی یاسوج-اصفهان و در ورودی جنوبی شهرک صنعتی مانع دید کافی رانندگان از شهرک صنعتی جهت ورود به جاده اصلی میشود و در دو روز گذشته باعث بروز دو فقره تصادف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و انتظارات بحق مردمی، امروزه مشکلات بسیار زیادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قبل مشاهده می شود که این نیاز وجود دارد تا مسئولین مربوطه با تیزبینی نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی یکسال گذشته تا کنون صبح زاگرس با تشکیل باشگاه بزرگ شهروند خبرنگاری خود مرتبا اخبار و مشکلات حوزه زندگی آنها را مورد بررسی و انتشار در سطح عمومی جامعه قرار می دهد.

در همین راستا در زیر یک مشکل ساده که شاید نمونه های دیگری نیاز در سایر نقاط استان داشته باشد توسط یکی از شهروند خبرنگاران ما ارسال شده است که در ادامه آمده است:

در  کمربندی اصفهان ورودی جنوبی شهرک صنعتی  یک تپه خاکی مانع دید کافی رانندگان از شهرک صنعتی جهت ورود به جاده اصلی میشود. این جاده که جز پرتردد ترین جاده ها و خطوط اصلی تردد خودرو های استان است که در صورت برداشتن تپه خاکی دید رانندگان در دو جاده فرعی و اصلی تا حدود تقریبی 700 متر افزایش می یابد.

 

متاسفانه به دلیل وجود تپه خاکی و عدم دید مناسب تصادفاتی در همین محل صورت گرفته است که جای دارد مسئولین محترم راهداری یا ارگان های مسئول نسبت به خاک برداری از این تپه کوچک که نیم ساعت هم بیشتر به زمان نیاز ندارد اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از لغزندگی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی در استان فعال شده و اکنون بیشتر جاده‌های استان لغزنده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار نارنجی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان از سوی اداره کل هواشناسی، تاکید کرد: رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری در جاده‌های این استان خودداری کنند.

اسپیدکار بیان کرد: رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند، از انجام سبقت‌های غیرمجاز و داشتن سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: اکنون تردد در تمام محورهای استان خراسان شمالی بدون مشکل انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس