Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مجتبی صفایی سخنگوی اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه این مصوبه شامل کالا‌های مصرفی صنعت ساختمان سازی است، افزود: اولویت در اجرای این مصوبه به واحد‌های صنفی آسیب دیده شهرستان‌های زلزله زده از جمله سرپل ذهاب، گیلان غرب، ثلاث باباجانی و قصر شیرین است.
وی با اشاره به ضرورت کمک دولت و مردم در این روز‌ها به زلزله زدگان گفت: باید مانع از ورود دلالان به بازار این منطقه و کاهش فرصت‌ها برای واحد‌های صنفی استانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی اتاق اصناف ایران با اشاره به تخریب مراکز خرید واحد‌های صنفی در مناطق زلزله زده ادامه داد: طبق تفاهم نامه امضا شده بین واحد‌های صنفی و شهرداری استان کرمانشاه، محل‌های مشخصی برای تجمیع صاحبان واحد‌های صنفی تخریب شده در شهر‌های زلزله زده تعیین شده است که با عرضه مستقیم تولیدات داخلی بازار شب عید را از دست ندهند.
صفایی برگزاری فروش‌های فوق العاده را با تخفیف‌های واقعی در استان کرمانشاه از دیگر طرح‌های قابل اجرا در این استان دانست و گفت: این فروش‌ها در کالا‌های پر مصرف ایام عید از جمله پوشاک، آجیل و شیرینی خواهد بود.
وی با بیان اینکه برای تامین کالا‌های مورد نیاز عید مشکلی وجود ندارد، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به کمیته‌های استانی واگذار شده است که در صورت اعلام نیاز استان، اتاق‌های اصناف هر استان اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان

عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون با انجام چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هزار و ۵۰ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شده است.

وی افزود: هزار و ۵۳۶ عنوان تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد.

اجرای طرح نظارت بر بازار توسط ۱۰۰ گروه بازرس دونفره از ۱۵ اسفند شروع شده است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان