Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@11:20:56 GMT

امیری:هیچ موضوع پنهانی نداریم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۷۷۰۳

صراط: حسینعلی امیری معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در واکنش به توزیع فرم‌هایی در مجلس از سوی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 که شائبه امتیاز گیری دولت از نمایندگان را بوجود آورده بود بیان داشت: نه ما هیچ موضوع پنهانی نداریم.

به گزارش فارس، معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس خاطر نشان کرد: آنچه نظر دولت است در لایحه بودجه به مجلس آمده است و موضوعی که شما اشاره می‌کنید حتما از ناحیه دولت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس همزمان با آغاز نشست علنی روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه مجلس شورای اسلامی فرم‌هایی در اختیار نمایندگان خانه ملت درباره بودجه‌های استانی قرار گرفت؛ در این فرم‌ها که به امضای غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 مجلس رسیده، از نمایندگان خواسته شده است که نظرات خود را درباره اعتبارات پروژه‌های استانی اعلام کنند.

برخی نمایندگان در گعده‌هایی که در صحن مجلس تشکیل داده‌ بودند توزیع چنین فرم‌هایی را عامل امتیازگیری دولت و نمایندگان حامی آن‌ها از منتقدان و سایر نمایندگان توصیف می‌کردند. 

این بخش از نمایندگان تاکید داشتند که چنین فرم‌هایی ممکن است باعث شود نمایندگان نتوانند نظر کارشناسی خود را اعلام کنند و مجبور به حمایت از نظرات دولت شوند و هشدار می‌دهند که ممکن است حمایت از نظرات دولت باعث تصویب موضوعاتی همچون گرانی حامل‌های انرژی شود که نارضایتی مردم را در پی دارد.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم