Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: با توجه به شدت بارش باران و برف در گردنه های و لغزنده بودن جاده ها همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد درمحورهای ارتباطی بروجرد الزامی است.

بهزاد بهاروند روزشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارش باران و برف از شب گذشته تاکنون تردد در محورهای این شهرستان روان بوده و انتظار می رود با توجه به تداوم بارشها درهفته جاری رانندگان نیز به منظور جلوگیری ازهر گونه خطر و تصادف هشدارهای ایمنی را رعایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رانندگان هنگام نامساعد بودن شرایط جوی و بارش شدید باران و برف از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و در صورت اضطرار تجهیزات کامل زمستانه مسافرت را همراه داشته باشند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بیان کرد: هم اکنون سه اکیپ راهداری در گردنه زالیان، محور بروجرد اشترینان و محور بروجرد خرم آباد و ایستگاه مرکزی مستقر بوده و 30 راهدار نیز خدمات لازم را ارایه می دهند .
بهاروند اضافه کرد: رانندگان باید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته و از شتاب و رانندگی در حین خستگی و خواب آلودگی بپرهیزند.
وی ادامه داد: پایگاه هایی به منظور اسکان مسافران در راه مانده لازم درنظر گرفته شده است.
6052/7273 خبرنگار : آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران