Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@14:09:25 GMT

فعالیت ۸ پایگاه ورزش همگانی در شهرستان فردیس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۸۰۸۹

فعالیت ۸ پایگاه ورزش همگانی در شهرستان فردیس

فردیس- رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس با بیان اینکه ۸ پایگاه ورزش همگانی در این شهر فعال شده است گفت: به منظور توسعه ورزش همگانی میان شهروندان ویژه برنامه هایی در مدارس، خانه های سالمندان و مراکز نگهداری از معلولین به اجرا درآمده است.

یوسف فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با هدف فرهنگ سازی برای توسعه و بسط ورزش های همگانی میان مردم در سال های اخیر اقدامات بسیاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برای ایجاد علاقه و نشاط میان شهروندان به خصوص جوانان همواره در تلاش هستیم تا جهت شناسایی و اعزام نخبه های ورزشی برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فردیس با اشاره به فعالیت پایگاه های ورزشی در این شهرستان گفت: ۸ پایگاه ورزش همگانی جهت برگزاری ورزش صبحگاهی در این شهرستان فعالیت می کنند.

فتح آبادی تصریح کرد: این پایگاه های ورزش همگانی از ابتدای سال ۹۵ تاسیس شد و پس از گذشت یک هفته با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان روبرو شد و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی به استقبال کم نظیر مردم فردیس از ورزش های همگانی در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: همایش پیاده روی صبح و نشاط  به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد  واستقبال پرشور مردم  گواه علاقمندی آنها به ورزش بود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس تصریح کرد: با توجه به فعالیت های انجام شده و استقبال خوب شهروندان، هیئت ورزش های همگانی فردیس در سال ۹۵عنوان بهترین هیئت ورزشی را در استان البرز کسب کرد.

فتح آبادی به برنامه های دهه فجر هیئت ورزش های همگانی در فردیس اشاره کرد و گفت: حدود ۳۰ برنامه ورزشی ویژه دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد که امیدواریم با استقبال شهروندان مواجه شود.

وی در پایان تصریح کرد: جهت توسعه پایگاه های ورزشی و همگانی کردن ورزش میان خانواده ها از شهرداری و سایر مدیران شهری انتظار همکاری بیشتری داریم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس

محمدرضا جعفری از اهدای ۳۷۰ واحد خونی پویش نذر خون تا ۱۵ ماه مبارک خبر خبرداد و گفت: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و فرصتی برای ترویج فرهنگ اهدای خون و تعمیق فرهنگ نوع‌دوستی و سالم زیستن است.

او گفت: پویش نذرخون همگانی در راستای اعلان سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی استان برگزار شد و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در غالب پویش مردمی نذر خون همگانی و مسئولیت اجتماعی با حضور گسترده مربیان، مسئولین کمیته‌ها، روسای شهرستان‌ها و ورزشکاران هیات‌های ورزش همگانی استان فارس بصورت جهادی در پایگاه‌های انتقال خون حضور یافتند.

جعفری گفت: با توجه به هماهنگی و فراخوان کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، جمع کثیری از ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی استان در سراسر فارس در مراکز انتقال خون حاضر شدند و خون خود را برای اهدا به مردم نیازمند تقدیم کردند.

او افزود: اهدای خون امری خدا پسندانه است که هم استانی‌های عزیز برای رضای خداوند شیره وجودی خود را نذر می‌کنند و به بیماران نیازمند یاری می‌رسانند و هر فردی که یک واحد خون اهدا می‌کند در واقع در نجات جان سه نفر سهیم است.

جعفری در پایان با قدردانی از همه ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی در سراسر استان پهناور فارس و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام که در این فراخوان شرکت کردند از همه هم استانی‌های عزیز درخواست کرد تا در این امر مهم و خدا پسندانه مشارکت کنند.

او افزود: در سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی‌های انجام شده در بحث مسئولیت اجتماعی بنا بر مشارکت جهادی خانواده بزرگ همگانی فارس در مباحث فرهنگی و امید آفرینی در جامعه است. 

تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اجرای حداقل ۳۰ پویش اجتماعی در کنار برگزاری برنامه‌های ورزشی و عمومی، دوره‌های آموزشی و مسابقات استانی و کشوری بخشی از برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در سال ۱۴۰۳ خواهد بود و مشارکت اجتماعی مردم در برنامه‌ها باعث ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود