Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سه هفته پاياني ليگ برتر واليبال روزهاي سرنوشت سازي براي چهار تيم شمس، هاوش گنبد، شهرداري اروميه و ساري21 است. اين تيم ها جدالي سختي براي کسب آخرين سهميه مرحله پلي آف دارند و علاوه بر برد و باخت در بازي ها، نتايج ديگر تيم ها نيز در سرنوشت آنها موثر است.

هفته بيستم مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر مردان جام شهيد «محسن حججي» از فردا - يکشنبه - با انجام شش ديدار در شهرهاي تهران، کاشان، اردکان، آمل، گنبد و اروميه پيگيري مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم هاي بانک سرمايه، شهرداري تبريز، سايپا تهران، پيکان تهران، کاله مازندران، شهرداري ورامين و خاتم اردکان با کسب امتيازهاي لازم و ايستادن در جايگاه اول تا هفتم جدول به مرحله پلي آف صعود کرده اند، اما رقابت تيم هاي شمس، هاوش گنبد، شهرداري اروميه و ساري 21 براي يک سهميه باقي مانده با شور حرارت خاصي ادامه دارد.
هاوش گنبد با 6 برد و 17 امتياز با ايستادن در رده نهم جدول ميزبان ساري 21 است، تيم ساري در صورت باخت از حضور در مرحله پلي آف نااميد خواهد شد. ساري 21 با 4 برد و 11 امتياز در رتبه يازدهم جدول است و بازي رفت در مقابل هاوش را 3 بر صفر به سود خود پايان داده است.
تيم شمس که از حضور واليباليست هاي جوان بهره مي برد در خانه واليبال تهران مهمان بانک سرمايه صدرنشين است. در صورت باخت شمس و ساري 21 در هفته بيستم، هاوش به رده هشتم صعود خواهد کرد و به مرحله پلي آف راه مي يابد.
بانک سرمايه با 17 برد و 51 امتياز در صدر جدول است و شمس با هفت برد و 17 امتياز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، ديدار رفت دو تيم نيز سه بر صفر به سود بانک سرمايه شد.
در سالن هفت مهر کاشان نيز رعد پدافند ميزبان سايپاي تهران است. رعد اميدي به حضور در مرحله پلي آف ندارد و سايپا نيز قبلا سهميه گرفته است. سايپا در اين بازي به دنبال پيروزي و فتح رتبه دوم جدول است، اما رقيبش تيم شهرداري تبريز روز يکشنبه بازي سختي مقابل کاله مازندران دارد.
سايپا با 14 برد و 41 امتياز در رتبه سوم جدول و رعد پدافند نيز با دو برد و هشت امتياز در انتهاي جدول است. ديدار رفت دو تيم سه بر صفر به سود نارنجي پوشان سايپا تمام شده است. چنانچه اتفاق خاصي رخ ندهد اين تيم بازي سختي در مقابل رعد نخواهد داشت.
تيم پيکان با 13 برد و 38 امتياز در رتبه چهارم جدول قرار دارد، اين هفته در سالن آيت الله خاتمي اردکان مهمان خاتم اين شهر است. خاتم با 10 برد و 27 امتياز در رتبه هفتم است و صعود دو تيم به مرحله پلي آف نيز قطعي شده است. پيکان و خاتم به دنبال بهبود جايگاه خود در جدول اين رقابت ها هستند و اين مسابقه مي تواند ديداري تماشاگر پسند براي علاقمندان به واليبال باشد. مسابقه دور رفت دو تيم سه بر صفر به سود پيکان شد و خاتمي ها به دنبال جبران اين نتيجه در ديدار خانگي هستند.
تيم هاي کاله مازندران و شهرداري تبريز اين هفته در سالن پيامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف يکديگر مي روند. کاله با 11 برد و 34 امتياز در رتبه پنجم جدول است و شهرداري تبريز با 15 برد و 40 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد. اگر شهرداري تبريز نتيجه را به کاله واگذار کند احتمال از دست دادن جايگاه دومي جدول برايش متصور است. ديدار رفت دو تيم سه بر دو به سود شهرداري تبريز شد.
در ديگر بازي هفته بيستم ليگ برتر واليبال مردان ايران تيم شهرداري اروميه ميزبان همنام وراميني خود در سالن غدير اروميه خواهد بود.
شهرداري ورامين با 10 برد و 31 امتياز و شهرداري اروميه با پنج برد و 18 امتياز، در جايگاه هاي ششم و دهم قرار دارند. اروميه يکي از تيم هايي است که براي يک سهميه باقي مانده پلي آف تلاش مي کند و در صورت شکست در اين مسابقه از اين هدف بسيار دور خواهد شد.
مسابقه دور رفت دو تيم نيز سه بر دو به سود ورامين شد و اروميه اي ها با حمايت تماشاگران خود براي جبران نتيجه دور رفت به ميدان مي روند.
برنامه کامل هفته بيستم ليگ برتر مردان به قرار زير است:
تهران، خانه واليبال تهران ، ساعت 16
بانک سرمايه – شمس
کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16
رعد پدافند کاشان – سايپا تهران
اردکان، سالن آيت الله خاتمي، ساعت 16
خاتم اردکان – پيکان تهران
آمل، سالن پيامبر اعظم (ص)، ساعت 17 و 30 دقيقه
کاله مازندران – شهرداري تبريز
گنبد، سالن المپيک، ساعت 17 و 30 دقيقه
هاوش گنبد – ساري 21
اروميه، سالن غدير، ساعت 16
شهرداري اروميه – شهرداري ورامين
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293** 1545
خبرنگار:محمد طاهري*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آن‌ها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با ۵۴ امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با ۴۶ و ۴۱ امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با ۱۶ امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با ۲۲ امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با ۲۲ و ۲۱ امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین ۲ - پیکان یک
هوادار ۲ - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران ۲
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز