Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از بارش برف و باران و همینطور مه‌گرفتگی در برخی از محورهای کشور خبر داد و بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در بعضی از محورها تاکید کرد.

سرهنگ نادر رحمانی به تشریح وضعیت جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای آذربایجان غربی، اردبیل و البرز بارش برف را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت در محور اهر - تبریز در استان آذربایجان شرقی و محورهای اسالم - خلخال و سیاهکل - دیلمان در استان گیلان ، دیوان‌دره- سقز و بوکان - بانه در استان کردستان و ساوه- بویین‌زهرا در استان قزوین نیز وجود دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارندگی در محورهای استان‌های گیلان ، لرستان و مازندران به الزامی بودن تردد با زنجیر چرخ در برخی محورها اشاره کرد و گفت: تردد در اغلب محورهای استان اردبیل و همچنین اسالم - خلخال، گردنه قوشچی در ارومیه، قیدار - همدان، زنجان - طارم و گردنه اسد آباد در همدان با زنجیر چرخ الزامی است.

وی به محورهایی که با مه گرفتگی و کاهش دید همراه هستند اشاره کرد و افزود: آزاد شهر - شاهرود، گنبد -کلاله، ملایر- اراک، محدوده امام زاده هاشم در هراز و همینطور کارسالار در فیروزکوه با مه ‌گرفتگی همراه هستند.

سرهنگ رحمانی در مورد ترافیک ورودی تهران نیز اظهار کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج- تهران سنگین است همچنین ترافیک محورهای پاکدشت - تهران، شهریار - تهران و آزادراه ساوه - تهران نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به واژگونی یک دستگاه خودرو اسکانیا اشاره کرد و گفت: ساعت 1:30 بامداد امروز شنبه یک دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا که از قم به سمت مهران در حال حرکت بود در کیلومتر 30 محور اراک واژگون شد. این اتوبوس 27 سرنشین داشت که یک نفر از آنها فوت کرده و هفت نفر دیگر مجروح شدند که علت این حادثه عدم توجه به جلو بود.

شب گذشته اخباری مبنی بر انسداد جاده چالوس به دلیل ریزش کوه منتشر شده بود که سرهنگ رحمانی در این رابطه توضیح داد: بارش‌ها در این منطقه کمی شدید بود و به همین علت کندی حرکت را شاهد بودیم و انسدادی نداشتیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک

ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی مقاطع

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمد آباد مستوفی

انسدادهای اخیر

محور مسدود شریانی

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- گلشن - سراوان

۷- نیکشهر - قصرقند

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و دوشنبه در بعضی ساعات در بعضی مناطق غرب کشور، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ خواهد داد و دیگر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت.

وی افزود: سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به تدریج در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در ساعت بعدازظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تقویت می‌شود و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را نیز فرا می‌گیرد و پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی مرکز و نیمه جنوبی کشور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ همچنین طی سه روز آینده شرق و جنوب خلیج فارس مواج خواهد بود.

کد خبر 748625

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی